annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Eindelijk 5G in België voor iedereen?

Topic gestart op: 11-02-22 12h57

Antwoorden: 17 antwoorden

Lotus-3C
Veteraan verkenner

Eindelijk 5G in België voor iedereen?

Vandaag heeft Orange België een persbericht uitgebracht waarin ze bevestigen met de uitrol van 5G in België te starten met enkele steden waaronder eerst Antwerpen. Dan Gent, de kust, Brugge en Leuven.

Dit zou gelden voor alle abonnementen zonder extra kost. Wel heb je natuurlijk een gsm nodig dat 5G ondersteunt. Bij iPhone is dit vanaf de iPhone 12.

https://corporate.orange.be/en/news-medias/orange-belgium-opens-5g-all-its-postpaid-customers

Labels (1)
  • 5G

17 ANTWOORDEN 17
patrick2
Wijze
Wijze

@Lotus-3C 

En dan nog is 5G nog niet voor iedereen. 

Het zal in fases uitgerold worden zoals Telenet dit ook doet. Het valt mij op dat Orange als Telenet dezelfde regio's ongeveer uitrollen voor 5G dekking. Misschien dat er daar het meeste volk woont of dat er daar een betere test zone is geen idee maar het viel mij wel op. 

Daarnaast houd er rekening mee dat in juni of juli de 5G veiling pas is dan zal pas de licentie uitgegeven kunnen worden. Dus al met al de eerste jaren ( neem 2 of 3 jaar ) dan zal het in fases gebeuren en heb je dus in die tijd echt niet overal 5G. De oudere antennes dienen ook geüpdatet te worden , als het al niet gedaan is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Orange is goed bezig he , zoals altijd.

Groeten,

bigMODDER

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous Dat vind ik ook ,we mogen niet klagen .ze werken aan goede verbeteringen. 

Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen