Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-09-18 19h07
Antwoorden: 26 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb eens een vraagje, kan het antwoord zo meteen niet eenduidig vinden op de website.
Zo een femtocel, om het telefoonsignaal binnenhuis te verbeteren als de Orange mast te ver weg staat of de woning te goed geïsoleerd is, die moet dus simpelweg met UTP kabel via de modem aan het internet aangesloten worden.
Nu de vraag: die femtocel is uiteraard specifiek voor Orange, maar volstaat het dat alle gezinsleden een Orange abonnement hebben om dat te laten werken, of moet de internetverbinding ook van Orange zijn? Met mijn gezond boerenverstand zou ik zeggen dat elke snelle en stabiele internetverbinding OK is, zolang de servers van Orange maar bereikt kunnen worden, maar is dat ook zo of werd er softwarematig een beperking ingebouwd?
Los daarvan, dient zo een femtocel betaald te worden of is die service gratis voor particulieren in geval van slechte ontvangst Orange signaal thuis?
Ik ben eens benieuwd
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Aan allen,
Los van het probleem zelf wil ik wel even meegeven dat ik binnen de 5 seconden nadat ik de beltoon kreeg (eerst uiteraard de nodige cijfers ingetoetst om bij de juiste dienst terecht te komen) reeds een medewerker aan de lijn kreeg die zeer beleefd en behulpzaam zijn werk gedaan heeft. Hij heeft zich zelfs uitgebreid verontschuldigd dat ik twee minuutjes in wacht werd gezet om het dossier aan te maken ...
Waarmee ik wil zeggen: de helpdesk van Orange, het is niet altijd en overal enkel kommer en kwel, het kan ook heel goed gaan ...