Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-09-18 19h07
Antwoorden: 26 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb eens een vraagje, kan het antwoord zo meteen niet eenduidig vinden op de website.
Zo een femtocel, om het telefoonsignaal binnenhuis te verbeteren als de Orange mast te ver weg staat of de woning te goed geïsoleerd is, die moet dus simpelweg met UTP kabel via de modem aan het internet aangesloten worden.
Nu de vraag: die femtocel is uiteraard specifiek voor Orange, maar volstaat het dat alle gezinsleden een Orange abonnement hebben om dat te laten werken, of moet de internetverbinding ook van Orange zijn? Met mijn gezond boerenverstand zou ik zeggen dat elke snelle en stabiele internetverbinding OK is, zolang de servers van Orange maar bereikt kunnen worden, maar is dat ook zo of werd er softwarematig een beperking ingebouwd?
Los daarvan, dient zo een femtocel betaald te worden of is die service gratis voor particulieren in geval van slechte ontvangst Orange signaal thuis?
Ik ben eens benieuwd
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb hetzelfde probleem.
De Femtocell hangt aan de muur te blinken, helaas geen sms code, dus geen ontvangst in huis en enkel mooie muurdecoratie.
@Kopje27 hier thuis werkt die perfect geen probleem. Heb je al eens gebeld met de klantendienst of eens een berichtje gedaan via Messenger of Twitter ? Daar kunnen ze wel zien wat er mis kan zijn. Door het hier te plaatsen dat het enkel muurdecoratie is zal het ook muurdecoratie blijven.
Dat is vreemd en ik vind het echt jammer voor u dat het niet zo vlot gaat ... Ik persoonlijk heb de sms reeds gekregen nog voor het pakketje effectief geleverd was ...
Gelukkig alles in orde nu, up and running en dik tevreden van!!! Nooit geen gemist gesprek meer.
Positieve noot: mijn zoon en schoondochter zijn ook Orange klant en kunnen dus ook via de Fem-to-Cell ongestoord bellen bij mij thuis...