Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-12-18 19h18
Antwoorden: 14 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik merk dat de Femtocell hier niet meer werkt, er is wel een VPN verbinding met Orange en er gaat data door maar er is geen 3G netwerk.
Herstarten helpt niet, aan de zijkant knippert de witte LED, de oranje LED is continu aan en aan de onderkant aan het bolletje is de LED continu oranje.
Voor ik naar 5000 bel, is er een storing ?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Het was dus nog niet opgelost, een aantal uur later was de verbinding weer weg.
Het lag aan de laatste update van m'n eigen router, na een downgrade was het weer in orde.
Finaal lag mijn probleem aan de verbinding tussen de femtocell en de router, waar het signaal verbroken was door een netwerkkabel, die om één of andere reden minder goed verbonden was. Daarna bleek advies 2 ook een schot in de roos, nl een reset. Hoe dan ook een pluim op de hoed van de communityleiders, die mij vlot, en snel tijdens het weekend in volle bouwverlof doorheen het probleem geloodsd hebben
is ondertussen gereset en alles ok. bedankt
Da's graag gedaan. Misschien even het antwoord (dat mogen er ook meerdere zijn) dat je het beste geholpen heeft aanduiden als oplossing? En pluimen geven voor iets dat je nuttig of gewoon goed vond is ook niet verboden hé (dat geldt in het algemeen hé, niet alleen voor u en niet alleen voor deze thread )
Finaal lag mijn probleem aan de verbinding tussen de femtocell en de router, waar het signaal verbroken was door een netwerkkabel, die om één of andere reden minder goed verbonden was. Daarna bleek advies 2 ook een schot in de roos, nl een reset. Hoe dan ook een pluim op de hoed van de communityleiders, die mij vlot, en snel tijdens het weekend in volle bouwverlof doorheen het probleem geloodsd hebben
Dat oranje lichtje aan de voorkant dient permanent te branden, niet te flikkeren.
Ik zou de FemTo eens volledig resetten. En daarna ook nog eens de modem/router heropstarten.
Vervang desnoods ook eens de UTP kabel waarmee de FemTo aangesloten is. Dat kun je mss als eerste proberen.
Als het dan nog niet werkt Orange zelf contacteren via de klantendienst om een vervanging te regelen.