annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Femtocell werkt al meer dan een jaar NIET

Topic gestart op: 24-01-21 13h00

Antwoorden: 4 antwoorden

TwistedBE
Aspirant verkenner

Femtocell werkt al meer dan een jaar NIET

Dag mede orange gebruikers, allereerst mijn excuses voor het lange verhaal !

Ik ben nu al verschillende jaren klant bij orange maar sinds onze verhuis in februari 2020 heb ik een probleem dat maar aan blijft slepen...

In februari 2020 zijn we verhuisd naar een nieuwbouw woning in Zaffelare/Lochristi. De installateur is ons komen aansluiten en stelde vast dat er totaal geen gsm ontvangst was binnenin de woning. (zoals tegenwoordig wel meer voorvalt bij nieuwbouw)

Hij stelde dan ook de femtocell voor, die zou dit probleem oplossen. Deze zou ik gratis ontvangen, zelf kunnen installeren en problem solved. Je hoort het al komen, hier zijn de problemen begonnen...

- Eerst slagen ze erin om de femtocell naar een verkeerd adres te sturen ??? Ondanks dat de installateur ons is komen aansluiten op het correcte adres. (Dit was effectief iemand van orange, niet Telenet)

Na verschillende keren bellen (+10x) en 4 maand verder heb ik dan toch een femtocell ontvangen. Telkens ik bel krijg je iemand aan de lijn die nergens iets van weet en wordt je 2-3x door verbonden, wordt er opnieuw een dossier opgesteld en gebeurt er verder niks !

Maar goed femtocell eindelijk ontvangen YES ! Boekje gelezen wachten op de sms, weken later niks gekregen... Opnieuw bellen, constant doorverbonden worden en opnieuw dossiers opmaken, we geraken nergens. 

Femtocell ondertussen aangesloten, rechtstreeks op de orange modem + spanning. Enkel de power led en het netwerk poortje licht op. De 2 driehoekjes die verbinding aangeven doen NIKS. 

Weer verschillende keren gebeld over een periode van 5-6maand telkens dossier opstellen zonder oplossing. Al 2x de serienummers van de femtocell doorgegeven, lost niks op...

In diezelfde periode 2x naar een orange shop geweest (lange munt Gent) zij geven het door aan de correcte dienst... Helpt niks. 

Je kan begrijpen dat ik dit echt compleet beu ben, we zijn ondertussen een klein jaar verder en het werkt nog steeds niet. 

Hoe moeilijk kan het zijn om die femtocell te activeren, ik hoop dat langs deze weg dit probleem toch opgelost geraakt. 

 

 

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Josette
Wijze
Wijze

@TwistedBE goedenavond,

de mannen hebben je al te woord gestaan, van mij krijg je deze,

vind wel dat je lang gewacht het, chapeau dat geduld zou ik niet hebben.

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
TwistedBE
Aspirant verkenner

Bedankt iedereen ik ga jullie tip volgen en ook via messenger orange contacteren. 

Ik sta er wel van versteld dat na tientallen keren contact te hebben met de klantendienst de opgemaakte dossiers telkens opnieuw als "opgelost" afgesloten worden. 

Ik heb geduld en begrijp dat er iets kan misgaan maar nu moet het echt wel eens definitief opgelost worden. 

Ik hou jullie op de hoogte. 

patrick2
Wijze
Wijze

@TwistedBE  

Het is een lang verhaal met toch wel vele telefoontjes naar de klantendienst. Via deze weg gaan we ook jammer genoeg niet kunnen helpen aangezien er een activering dient te gebeuren. Hier kunnen geen activeringen plaats vinden en dossiers kunnen we ook niet inzien. Allemaal zijn we klant van Orange en hier is dus geen klantendienst of een andere persoon van Orange die hier iets mee kan doen. 

Ik raad je aan om eens via Messenger van Facebook een bericht te sturen , je hebt er wel een account nodig. Of je kan ook via Twitter gaan als je daar een account hebt. Daar gewoon je vraag stellen en dan zullen deze het door geven en bekijken moet de juiste betrokken diensten. Je zal ook niet direct een antwoord gaan krijgen omdat dit door andere diensten bekeken wordt maar uiteindelijk gaan ze je wel een juist en correct antwoord geven wat je probleem oplost. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@TwistedBE 

Terwijl ik uw relaas aan het lezen was rijpte er reeds een antwoord in mijn achterhoofd.

Na uw relaas stond daar het antwoord van @patrick2 . Hetgeen ik bedacht had stond daar reeds. ik treed hem dus volledig bij.

Ikzelf heb reeds mijn tweede FTC, de eerste is na een stroomuitval niet meer deftig terug opgestart en was met geen mogelijkheid terug aan de praat te krijgen. Ik heb kosteloos een nieuwe toegestuurd gekregen en nadat hij aangesloten was had ik enkele uren later reeds opnieuw volledige verbinding.

Ik leg hier wel ook de nadruk op dat ik alles via messenger gedaan heb. Je hoeft niet aan de lijn te blijven en uw vraag komt bij de competente mensen terecht. Bovendien heb je dan steeds een spoor van uw actie. En hebben ze van Orange uit een vraag, dan bellen zij (de technische dienst dus, geen helpdeskmedewerker) u zelf op om het verder uit te klaren, hebben ze bij mij ook gedaan.

Ik kan echt niet klagen van de service van Orange met betrekking tot de FTC.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen