Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-12-20 14h31
Antwoorden: 8 antwoorden
Beste,
ik heb problemen met mijn femtocell. Ik woon behoorlijk afgelegen, waardoor ik nooit mobiel bereik heb (ik kan niet bellen of op 4G surfen).
Ik heb de femtocell al enkele keren herstart maar zonder resultaat. De onderste 2 knopjes blijven oranje branden. Ik ben telefonisch niet bereikbaar dus ik kan de klantendienst niet bereiken. Helpen jullie me even verder aub?
@Sarahbwns91 we gaan moeten zien wat we kunnen doen natuurlijk want technisch gezien kunnen wij niet heel veel.
De lampjes aan de onderkant zouden al wit moeten branden dus oranje is al niet correct. Je hebt de stroom er al af gehaald zeg je maar je kan de femtocell ook eens resetten. De reset zit ook aan de onderkant en je hebt er een tandestoker of een paperclip voor nodig. Druk die gedurende tien seconden eens in en kijk wat er gebeurd de reset wel doen met de stroom erop. Eventueel kan je ook eens je internet kabel in een andere poort steken want kan zijn dat daar je probleem ligt. Anders proberen met een andere internet kabel.
Dag Patrick,
Resetten heb ik ook al gedaan.
Ik heb nu een bericht op Facebook en Instagram ook gezonden naar orange. Want via de klantenzone vind ik geen email adres voor technische ondersteuning.
Jij hebt toevallig geen email adres waarop ik iemand van Orange kan bereiken?
Kun je VoWifi niet inschakelen op je phone om je voorlopig te depanneren ?
Bellen via wifi | Orange België
@Gregory schreef:
Kun je VoWifi niet inschakelen op je phone om je voorlopig te depanneren ?
Bellen via wifi | Orange België
Met een compatibele foon is dat inderdaad een goed alternatief.