annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Femtocell werkt niet

Topic gestart op: 22-12-20 14h31

Antwoorden: 8 antwoorden

Sarahbwns91
Rekruut scout

Femtocell werkt niet

Beste,

ik heb problemen met mijn femtocell. Ik woon behoorlijk afgelegen, waardoor ik nooit mobiel bereik heb (ik kan niet bellen of op 4G surfen).

Ik heb de femtocell al enkele keren herstart maar zonder resultaat. De onderste 2 knopjes blijven oranje branden. Ik ben telefonisch niet bereikbaar dus ik kan de klantendienst niet bereiken. Helpen jullie me even verder aub? 

Labels (2)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Sarahbwns91 

Ik heb ook dergelijke problemen met mijn FTC gehad. De klantendienst via messenger gecontacteerd en heb zonder problemen prompt een nieuwe opgestuurd gekregen. De oude mocht ik zelf in de vuilnisbak gooien.

Zodus, geen kosten en prompt verder geholpen. Prima service van Orange.

Veel succes, zou ook voor u moeten lukken. Wel in uw berichtje naar de klantendienst zo nauwkeurig en volledig mogelijk de panne beschrijven.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

Nee @Sarahbwns91  Orange heeft geen email adres , beter gezegd niet meer. 

Heb je ook al eens een andere internet kabel geprobeerd kan zijn dat er daar een storing in zit. 

Hoe heb je de femtocell verbonden is dat rechtstreeks aan de modem ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Sarahbwns91
Rekruut scout

Jep, heb ik ook al geprobeerd 😞 hij zit wel aangesloten in een modem van Telenet... TV en internet hier is van telenet, alleen gsm abbo van Orange. Zou het hier aan kunnen liggen?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Sarahbwns91  nee want onze Femtocell is ook verbonden aan de Telenet modem heb daar ook nog internet en tv. Dus dat gaat het probleem niet zijn. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen