Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-06-22 13h10
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Begin deze week heb ik een Flybox en bijhorend abonnement besteld.
Gisteren is de Flybox toegekomen, maar daar zat geen SIM-kaart bij. Ik vermoed dat deze apart per post komt? Vandaag zat ze er er nog niet bij.
Daarnaast heb ik per mail een bevestiging van mijn abonnement ontvangen. Daarin staat dat ik een abonnement van 17 eur/maand besteld heb, terwijl ik in werkelijkheid het duurdere abonnement van 22 eur/maand met meer data besteld heb.
Orange klantendienst bellen is onbegonnen werk (alle medewerkers bezet en wachten helpt niet), dus stel ik mijn vraag hier maar.
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Via messenger ging het inderdaad een pak vlotter. SIM kaart wordt zoals verwacht enkele dagen later verstuurd per post om fraude te vermijden. En de mail met ivm het abonnement was een standaardmail die niet helemaal klopt.
Conclusie: vlot geholpen via de messenger, maar met een betere communicatie vooraf was dit niet nodig geweest.
Dank voor de hulp
Via messenger ging het inderdaad een pak vlotter. SIM kaart wordt zoals verwacht enkele dagen later verstuurd per post om fraude te vermijden. En de mail met ivm het abonnement was een standaardmail die niet helemaal klopt.
Conclusie: vlot geholpen via de messenger, maar met een betere communicatie vooraf was dit niet nodig geweest.
Dank voor de hulp
Je kan de klantendienst ook via messenger bereiken. Dan hoef je niet eindeloos aan de telefoon te wachten plus je hebt een geschreven spoor van uw vraag. Wel soms een dagje geduld hebben, maar het antwoord komt wel.