annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Foutmelding

Topic gestart op: 08-01-21 08h35

Antwoorden: 11 antwoorden

Appeltach
Gewaardeerd verkenner

Foutmelding

Goedemorgen iedereen,

Ik krijg sinds gisterennamiddag een foutmelding als ik mijn saldo wil checken via *123*#. Bovendien werkt mijn mobiel internet ook niet meer. Deze twee zaken lijken dus gelijk te lopen. Mijn apps werken nog wel als ik verbonden ben met de WiFi, maar dus niet via mobiel internet. Ik ben verbonden met het netwerk, mijn mobiele data was zeker nog niet op en ik heb mijn gsm al heropgestart. 

Zijn er nog mensen met dit probleem? Weet iemand misschien een oplossing?

 

Bedankt!

262C10D2-48D6-4E35-8A30-A429343941DE.png

Labels (1)
11 ANTWOORDEN 11
Jeany
Gewaardeerd verkenner

Zelfde problemen hier.

Geschenken accepteren gaat ook niet.  Noch via de app, noch via de klantenzone.

Nogal vervelend, aangezien het de laatste dag is voor deze vervalt. 

Ik heb precies altijd pech met dat Thank You programma.

0 pluimen
Appeltach
Gewaardeerd verkenner

Ooh dat is echt waardeloos!
Hopelijk hebben we vandaag nog een oplossing...

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Appeltach  en alle anderen in dit topic.

Gaan jullie hier even lezen aub?

Klik op de blauwe hier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
bob1810
Aspirant verkenner

Herladen en belwaarde checken niet mogelijk.

Geprobeerd met een andere gsm,zelfde probleem.

Dus je bent niet de enige met dit probleem...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen