Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-01-21 08h35
Antwoorden: 11 antwoorden
Goedemorgen iedereen,
Ik krijg sinds gisterennamiddag een foutmelding als ik mijn saldo wil checken via *123*#. Bovendien werkt mijn mobiel internet ook niet meer. Deze twee zaken lijken dus gelijk te lopen. Mijn apps werken nog wel als ik verbonden ben met de WiFi, maar dus niet via mobiel internet. Ik ben verbonden met het netwerk, mijn mobiele data was zeker nog niet op en ik heb mijn gsm al heropgestart.
Zijn er nog mensen met dit probleem? Weet iemand misschien een oplossing?
Bedankt!
Beste,
Er is momenteel een technisch incident omtrent prepaid. Men is er mee bezig.
Verder heb ik zelf geen info.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom B
@patrick2ik zet jou erbij want ik ben zelf aan het werk.
Ik heb een abonnement (ZEN) en sinds gisteren ook geen mobiel internet meer.
Wat mij feitelijk nog het meest stoort is het gebrek aan informatie door Orange zelf.
Zowel op Twitter, Facebook als website laat men na om de klant in te lichten over eventuele storingen.
Ik had inderdaad ook op een soort melding van ORANGE gehoopt. Helemaal niet overbodig vind ik. Jammer.
Ik heb net hetzelfde probleem, sinds gisterennamiddag/avond. Ik heb geen mobiel internet, kan mijn belwaarde niet checken via #123*#, ook niet via de orange app of orange website. Op de website staat onder mijn resterende saldo 'Geen prepaid details'. Als ik via de website wil herladen, krijg ik de melding dat online herladen tijdelijk niet beschikbaar is. Ik kan nog wel bellen en gebeld worden en sms'en heb ik ook nog ontvangen, maar 5000 bellen voor de klantendienst lukt niet. Heb dan uiteindelijk wel gebeld naar de klantendienst met de gsm van een vriend, maar alle medewerkers waren in gesprek...