Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-01-21 08h35
Antwoorden: 11 antwoorden
Goedemorgen iedereen,
Ik krijg sinds gisterennamiddag een foutmelding als ik mijn saldo wil checken via *123*#. Bovendien werkt mijn mobiel internet ook niet meer. Deze twee zaken lijken dus gelijk te lopen. Mijn apps werken nog wel als ik verbonden ben met de WiFi, maar dus niet via mobiel internet. Ik ben verbonden met het netwerk, mijn mobiele data was zeker nog niet op en ik heb mijn gsm al heropgestart.
Zijn er nog mensen met dit probleem? Weet iemand misschien een oplossing?
Bedankt!
Zelfde problemen hier.
Geschenken accepteren gaat ook niet. Noch via de app, noch via de klantenzone.
Nogal vervelend, aangezien het de laatste dag is voor deze vervalt.
Ik heb precies altijd pech met dat Thank You programma.
Ooh dat is echt waardeloos!
Hopelijk hebben we vandaag nog een oplossing...
@Appeltach en alle anderen in dit topic.
Gaan jullie hier even lezen aub?
Klik op de blauwe hier.
Herladen en belwaarde checken niet mogelijk.
Geprobeerd met een andere gsm,zelfde probleem.
Dus je bent niet de enige met dit probleem...