Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-04-20 20h22
Antwoorden: 10 antwoorden
Allen
net een flybox besteld maar geen Sim kaart erbij? De hulplijnen weten van niks of verstaan me niet of verbinden mij nogmaals door ...
wat is de oplossing want Orange hervalt in dezelfde fouten als voorheen ...
mijn teleurstelling is al groot ...
mvg
Beste,
Dezelfde probleem.Laat het maar weten als u iets gehoord van hen hebt.
Heb meermaals gebeld en werd niet doorverbonden met de juiste dienst.
Ik ben erg teleurgesteld, mijn verbruikdata via de gsmabonnement is heel groot.
Met vriendelijke groeten
Bedankt @patrick2 voor uw reactie .Wat bedoelt u met webcare team?
@ASSI de mensen achter messenger ( FB ) of twitter zijn de mensen van het WebCare team. Dus online een berichtje sturen en zij zorgen ervoor dat de juiste vraag bij de juiste dienst komt. Kan zijn dat ze je ook direct kunnen helpen dat ze bepaalde bevoegdheden hebben om als nog het probleem op te lossen.