- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Geen SIM Kaart
Allen
net een flybox besteld maar geen Sim kaart erbij? De hulplijnen weten van niks of verstaan me niet of verbinden mij nogmaals door ...
wat is de oplossing want Orange hervalt in dezelfde fouten als voorheen ...
mijn teleurstelling is al groot ...
mvg
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Beste,
Dezelfde probleem.Laat het maar weten als u iets gehoord van hen hebt.
Heb meermaals gebeld en werd niet doorverbonden met de juiste dienst.
Ik ben erg teleurgesteld, mijn verbruikdata via de gsmabonnement is heel groot.
Met vriendelijke groeten
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Bedankt @patrick2 voor uw reactie .Wat bedoelt u met webcare team?
- Alvast bedankt
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@ASSI de mensen achter messenger ( FB ) of twitter zijn de mensen van het WebCare team. Dus online een berichtje sturen en zij zorgen ervoor dat de juiste vraag bij de juiste dienst komt. Kan zijn dat ze je ook direct kunnen helpen dat ze bepaalde bevoegdheden hebben om als nog het probleem op te lossen.
