annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen bereik in appartement Linkeroever

Topic gestart op: 22-04-20 07h00

Antwoorden: 2 antwoorden

peggy1969
Aspirant verkenner

Geen bereik in appartement Linkeroever

Ik woon sinds 2 maanden op Linkeroever en ben overgeschakeld van Proximus naar Orange.Telefoneren met GSM is hier echt een hel.  In de slaapkamers en badkamers valt gewoon niet te bellen.  Enkel als ik vooraan op mijn balkon sta kan ik bellen.    Ondertussen het toestel "Femtocel" ontvangen van Orange maar helaas.   Heeft er nog iemand dat probleem ?

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@peggy1969  hoezo helaas dat je geen bereik hebt met de Femtocell? Is deze aangesloten op je internet want anders heeft het helemaal geen zin dat die er staat. De Femtocell is een versterker voor je netwerk maar moet aangesloten zijn aan je modem of een switch. Ik heb deze ook en heb super bereik want als ik die uitzet heb ik bijna geen bereik , gewoon omdat ik goed geisoleerd ben. Dus ben er echt super tevreden van. 

Je hebt ook eventueel VoWifi dus dan kan je bellen via wifi , als je toestel het ondersteund. Maar als je dat niet hebt kan je er geen gebruik van maken. Meer optie's zijn er niet en de Femtocell is toch dan echt de beste oplossing en werkt perfect hier thuis dus vraag me echt af wat er scheelt met jou Femtocell.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@peggy1969 

Heb je de FemToCel correct geïnstalleerd? Branden alle ledjes zoals het hoort?

Misschien een zotte vraag, maar is die FemToCel wel bij Orange ingeschreven op dat adres waar je nu woont? Je kan een FemToCel niet zomaar verhuizen want dan gaat die inderdaad niet meer werken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen