Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-04-20 07h00
Antwoorden: 2 antwoorden
Ik woon sinds 2 maanden op Linkeroever en ben overgeschakeld van Proximus naar Orange.Telefoneren met GSM is hier echt een hel. In de slaapkamers en badkamers valt gewoon niet te bellen. Enkel als ik vooraan op mijn balkon sta kan ik bellen. Ondertussen het toestel "Femtocel" ontvangen van Orange maar helaas. Heeft er nog iemand dat probleem ?
@peggy1969 hoezo helaas dat je geen bereik hebt met de Femtocell? Is deze aangesloten op je internet want anders heeft het helemaal geen zin dat die er staat. De Femtocell is een versterker voor je netwerk maar moet aangesloten zijn aan je modem of een switch. Ik heb deze ook en heb super bereik want als ik die uitzet heb ik bijna geen bereik , gewoon omdat ik goed geisoleerd ben. Dus ben er echt super tevreden van.
Je hebt ook eventueel VoWifi dus dan kan je bellen via wifi , als je toestel het ondersteund. Maar als je dat niet hebt kan je er geen gebruik van maken. Meer optie's zijn er niet en de Femtocell is toch dan echt de beste oplossing en werkt perfect hier thuis dus vraag me echt af wat er scheelt met jou Femtocell.
Heb je de FemToCel correct geïnstalleerd? Branden alle ledjes zoals het hoort?
Misschien een zotte vraag, maar is die FemToCel wel bij Orange ingeschreven op dat adres waar je nu woont? Je kan een FemToCel niet zomaar verhuizen want dan gaat die inderdaad niet meer werken.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |