Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-02-21 13h10
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste, sinds gisteren 11-02-21 hebben ze bij orange automatisch de abonnementen gewijzigd naar GO. Echter sinds gisteren heb ik geen mobiel internet meer. (geen 2g-3g-4g) Ik heb alles al opnieuw ingesteld en meermaals opnieuw opgestart. Na contact met nr 5000 zeggen ze dat dit een algemeen probleem is en dit meteen werd opgelost. Echter al 2 dagen geen connectie met het netwerk. Bellen lukt wel. (maar niet over 4G). Iemand nog dezelfde problemen?
mvg Koen
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Je kan eens proberen je simkaartje eens uit je toestel te halen en terug in te steken. Doe dit wel met je gsm uit zodat je die dan ook direct kan aanzetten daarna zie eens of dat een verschil maakt.
Heb zelf ook een omschakeling toen al gedaan , in het begin dat de Go tarieven uitkwamen , maar heb dit nog niet aan de hand gehad.
@lamporari goedemiddag.
Sinds gisteren, Zijn géén 2 dagen hé.
Hier heeft het een volle dag geduurd bij een toestel ander toestel onmiddellijk.
Je krijgt ook deze nog:
Je kan eens proberen je simkaartje eens uit je toestel te halen en terug in te steken. Doe dit wel met je gsm uit zodat je die dan ook direct kan aanzetten daarna zie eens of dat een verschil maakt.
Heb zelf ook een omschakeling toen al gedaan , in het begin dat de Go tarieven uitkwamen , maar heb dit nog niet aan de hand gehad.
Hoe komt het dat als ik 8 gig heb dat ik nu nog 15 dagen moet wachten en dan pas opnieuw 4g krijg
Uw vraag bevat te weinig informatie om u een deftig antwoord te kunnen geven.
Van wanneer tot wanneer loopt uw abo? Mijn abo bvb loopt steeds van de 28ste van de maand tot de 27ste van de maand erop.
Welk type abo heb je? Afgaande op uw 8 GB data vermoed ik een Go Plus.
Als we die gegevens hebben kunnen we een juist antwoord geven. Wat ik wel al kan meegeven: wanneer uw mobiele data opgebruikt zijn voor het einde van uw vervaldag, ja, dan is het logisch dat je moet wachten tot uw vervaldag om opnieuw verse data te krijgen.
In mijn geval bvb, als ik op de 10de van de maand mijn 8 GB opgebruikt heb, ja , dan zit ik zonder tot de 28ste ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
1 | |
1 |