Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-04-21 10h33
Antwoorden: 5 antwoorden
Hallo,
hoe kan ik een klacht indienen op de klantendienst. Telefonisch al geprobeerd maar dit is rampzalig (zeer klantvriendelijk 😞 )
Ik heb een 6-tal maanden geleden een contract ondertekend voor 2 gsm abonnementen, tv en internet. Tv en internet thuis heb ik ondertussen al opgezegd want de service was rot slecht. De verkoper had mij supersnel internet beloofd thuis en ook overal in huis wifi. Hij zei zelfs dat de installateur daar moest voor zorgen en dit was GRATIS. Daar is het al misgelopen. Wifi was er enkel in de huiskamer. Als ik overal wifi wou moest ik bijbetalen. Dit was niet de afspraak. Daar het internet zeer traag was en ik niet overal wifi had heb ik ondertussen mijn abonnement opgezet en terug overgestapt naar mijn vorige leverancier.
Dus heb ik nu nog enkel twee gsm-abonnementen. En het probleem stelt zich nu bij één van deze abonnement. Abonnement is oen afgesloten met onbeperkt bellen, onbeperkt sms en onbeperkte data. We hebben toen ook gevraagd wat met de data als we in het buitenland verblijven. Geen enkel probleem. Daar ook onbeperkte data zonder extra kosten. Blijkbaar klopt dit niet aangezien we ondertussen aan een verbruik zitten van meer dan 200 euro. Als ik bel naar de klantendienst kunnen ze mij geen antwoord geven hoe het komt dat deze kost al zo hoog is en dat ik mijn factuur moet afwachten. De persoon van de klantendienst was behoorlijk onvriendelijk, arrogant en zeker niet behulpzaam. Ik heb echt mijn buik vol van Orange.
Zeer boze klant
Oei dit klinkt inderdaad allemaal kier leuk ik zou ook kwaad worden. Hopelijk word je toch snel verder geholpen.
Ik ben eigenlijk altijd goed geholpen geweest door de klantendienst. Ik doe dit meestal via Facebook.
@Bozeklant Heb je eens via facebook al geprobeerd?
Als je het zat bent, dan klacht indienen via deze link: https://www.orange.be/nl/contact#/
Wel spijtig dat verkoper jou verkeerde info heeft gegeven.
@Gregory Hij verblijft momenteel in Lissabon.
Dan zul je de factuur moeten afwachten @Bozeklant Enkel in de gedetailleerde factuur vind je de details.
Good luck.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
1 | |
1 |