annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen mobiel internet meer na abonnementswijziging!

Topic gestart op: 12-02-21 13h10

Antwoorden: 6 antwoorden

lamporari
Aspirant verkenner

Geen mobiel internet meer na abonnementswijziging!

OPGELOST

Beste, sinds gisteren 11-02-21 hebben ze bij orange automatisch de abonnementen gewijzigd naar GO. Echter sinds gisteren heb ik geen mobiel internet meer. (geen 2g-3g-4g) Ik heb alles al opnieuw ingesteld en meermaals opnieuw opgestart. Na contact met nr 5000 zeggen ze dat dit een algemeen probleem is en dit meteen werd opgelost. Echter al 2 dagen geen connectie met het netwerk. Bellen lukt wel. (maar niet over 4G). Iemand nog dezelfde problemen?

mvg Koen

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@lamporari  

Je kan eens proberen je simkaartje eens uit je toestel te halen en terug in te steken. Doe dit wel met je gsm uit zodat je die dan ook direct kan aanzetten daarna zie eens of dat een verschil maakt. 

Heb zelf ook een omschakeling toen al gedaan , in het begin dat de Go tarieven uitkwamen , maar heb dit nog niet aan de hand gehad. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@yanaboss  

Dat is wat niet klopt. Welk abonnement heb je ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
lamporari
Aspirant verkenner

Hey @patrick2 dit werkt inderdaad! Ik had wel al de simkaart eruit gehaald maar toen stond de gsm nog aan. Dit gaf geen verschil. Nu de gsm afgezet en kaartje uitgehaald en wonder boven wonder werkt dit wel. Super merci!

mvg Koen

Leden met de meeste pluimen