annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen mobiele verbinding

Topic gestart op: 08-02-23 10h41

Antwoorden: 1 antwoord

Glenn27
Rekruut scout

Geen mobiele verbinding

Beste mensen,

Ik heb sinds vorige week geen service meer met mn gsm en zit hierdoor erg in nesten. Ik heb bijvoorbeeld een sollicitatie gemist.

Het begon allemaal met n telefoontje vorige week van een orange medewerker met de vraag of ik geen abonnement wou (had een betaalkaart). Daarna had ik geen bereik ik dacht dit is normaal maar na meer dan 48u te wachten nog steeds geen bereik te hebben heb ik gebeld en op aanraden van de telefonist ben ik naar de orange winkel geweest  met de vraag om dat abonnement terug om te schakelen naar een betaalkaart.omdat ik toch al beetje spijt had dat ik het genomen had en nu daarbovenop nog is onbereikbaar was.

Ik kon niet eens naar orange bellen of in de app!?! in de orange winkel waar ik 30 min voor moet rijden zeggen ze mij ik heb u een link verstuurd daar moet je op klikken.. dacht toch dat ze mij pas gingen buiten laten met bereik of zijn de normen zo verandert dat dat niet meer van tel is dat je de klant pas laat gaan als hij geholpen is?

Ik thuis dus op die link klikken en wachten... Vrijdag (de dag nadien) nog een mail gekregen dat de stopzetting in orde kwam en dat ik een bevestiging zou krijgen wanneer de omschakeling naar betaalkaart voltooid was.

Maar na die maandag nog niks gehad te hebben en nog geen bereik te hebben opnieuw gebeld met een geluk kon ik met iemand anders zijn gsm bellen. Na een halfuur op wachttoon te staan toch iemand aan de lijn gekregen en de situatie uitgelegd.

die zei gewoon van ja dat is normaal hè als je zoveel aanvragen na elkaar indient op korte tijd.. dus als mijn moeder op sterven ligt en ze kan mij niet bereiken is dat normaal? hij vraagt mij nog wat verwacht u van mij? Dat ik bereik heb!?!? Is toch absurd dat je dat moet vragen in die functie?

Hij heeft me dan gezegd een dossier te hebben ingediend bij de technische dienst ik ging nog een referentienummer ontvangen maar nu 3 dagen later nog steeds geen bereik ook niet na gsm opnieuw in te schakelen en Niks van mail of bericht gehad behalve dan "laten we ons samen uw eerste factuur overlopen" hier is niet eens sprake van een samen...

Ik ben hier echt allemaal niet over te spreken... Zou iemand is kunnen kijken naar mijn probleem? ik weet niet meer waar ik er elders mee terecht moet ik mag blijkbaar niet bellen of in de orange app

Welke slimmerik heeft dat bedacht allemaal dat als je geen bereik hebt ook niet in de app kunt via wifi neen je moet een bevestiging sms code openen.

Hoe is dit eigenlijk in godsnaam mogelijk zijn de mensen van orange er echt alleen maar om sigaretjes te roken contractjes aan te smeren of toestelletjes te verkopen? Als dit niet opgelost geraakt zullen al mn familieleden hun abonnementen ook afzeggen en dit zijn er een heel pak. Moet ik echt mijn moeder in nood laten sterven en mijn kansen op werk missen voor dit gepruts? Ben blij dat ik dat abonnement niet meer heb zie het al voor me volledig geblokkeerd zijn omdat ik mijn 15 euro een dag te laat heb betaald waar gaan wij naartoe!!!! Mijn nummer is **bleep**7

Labels (1)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@Glenn27 

Het is een heel proces waar je in bent geraakt en jammer dat er nog geen oplossing is. 

Maar wij kunnen hier ook niks aan doen via het forum zijn dit soort problemen ook niet oplosbaar. Het is echt aan de technische dienst hier een oplossing voor te bieden. 

Wat je zegt betreft opzegging en ook over je familie leden daar hebben wij niks aan dat kun je doen maar dat lost je probleem zeker niet op. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen