Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-09-19 07h05
Antwoorden: 2 antwoorden
Ik ben vorige maand overgeschakeld naar Orange. Heb toen mijn nummer geactiveerd. Alles verliep prima. Gisteren ben ik aan het bellen en plots viel telefoon uit en moest ik pukcode ingeven. Sindsdien heb ik geen ontvangst meer en komt er steeds op geen netwerk. Ik kan dus niet meer bellen of sms'en en geen mobiele data gebruiken. Ik heb telefoon reeds verschillende keren uitgeschakeld en heropgestart maar resultaat blijft hetzelfde. Dit is een nieuwe telefoon dus daar ligt het probleem ook niet. Wat moet ik hier aan doen?
@KM u dienst u simkaart eens te testen in ander toestel . Moest het probleem daar dan niet in zijn ligt het wel aan de gsm maar moest het probleem dan nog altijd zijn ligt het aan de simkaart. In de shop kan u altijd een andere simkaart gaan halen.
Ik denk dat je best eens de klantendienst contacteert of langsgaat in ee shop. Het zou kunnen dat uw simkaart defect of per vergissing gedesactiveerd is.
Plus, het zou ook nog kunnen dat uw telefoon toch stuk is, ook nieuwe dingen gaan kapot ... Dat kun je zelf testen als je eens even een sim van iemand anders leent en in uw foon stopt. Als die het dan wel doet ligt het niet aan de foon.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
1 | |
1 |