Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-06-22 19h57
Antwoorden: 5 antwoorden
Alė krijg nu het volgende probleem
alle posten kan ik bekijken behalve play 4-5-6-7
begint mijn botten uit te hangen
Ik kijk op mijn ipad
Alles op tv werkt perfect alleen op mijn ipad dus niet
heb de laatste ios versie erop staan 15.5 (19F77) en de Orange app eraf gegooid en terug geïnstalleerd
nog altijd het zelfde probleem
Je kan eventueel nog tot morgen wachten en anders zou ik dit screenshot doorgeven via Messenger. Dan dienen ze intern eens te bekijken wat er verkeerd gaat om deze info door te geven naar de app.
Weet nu niet of je de enige bent met dit probleem aangezien ik nog geen enkele andere topic heb zien passeren hierover. Meestal als dit iets algemeens is dan volgen de topics wel snel achter elkaar maar nu is dit het enige topic wat je er zelf over maakt. ( Of de andere maken er niks over kan ook )
Durf niet direct te zeggen wat de oorzaak is kan verschillende oorzaken hebben. Of wel de info uit het mediahuis naar Orange lopen verkeerd of wel vanuit Orange naar de App zelf loopt iets niet goed of met de app zelf is er gewoon iets niet in orde in het algemeen of er loopt iets verkeerd op je iPad of is het aan je profiel binnen de app.
Je zou eens kunnen zien via een iPhone of een ander gsm toestel of je dit zelfde probleem hebt.
Misschien al eens geprobeerd te app te verwijderen en terug te installeren?
@Boskakker schreef:
.......
begint mijn botten uit te hangen ......
En wat doet die opmerking er aan ?
Opnieuw geïnstalleerd en niks veranderd
opmerking is uit pure frustratie,niks meer dan dat
Gebruiker | Aantal |
---|---|
13 | |
2 | |
2 | |
2 | |