Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-06-22 09h13
Antwoorden: 5 antwoorden
wat zijn de compensaties die wij krijgen voor dit al > 12 uur durend probleem
Wanneer zal het eindelijk opgelost worden?
Goedemiddag,
je kan eens gaan kijken op deze pagina.
https://allestoringen.be/storing/orange/
En altijd maar dadelijk vragen naar compensaties.
Er kan altijd ergens iets stuk gaan.
Ze doen al het mogelijke om het zo snel mogelijk op te lossen
Denk dat er in zo een gevallen geen compensaties zijn @dke
6.5.4. In ieder geval beperkt de aansprakelijkheid van Orange Belgium n.v. zich tot de herstelling van de voorzienbare, rechtstreekse en persoonlijke schade
die de Klant heeft geleden ...... Zonder afbreuk te doen aan de
dwingende wettelijke bepalingen, beperkt de aansprakelijkheid van Orange Belgium n.v. zich in elk geval tot een bedrag dat het equivalent is van drie (3)
maanden van de maandelijkse kostprijs voor de betrokken Dienst.
Men kan pas een compensatie vragen als het geen algemeen betreft en als de individuele ‘schade’ langer als 24 uur duurt , lees 1 dag. Dan pas heeft een klant recht op een compensatie eerder niet.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
13 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |