annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

geen 4G connectiviteit, geen klantendienst, geen service,s

Topic gestart op: 18-06-22 09h13

Antwoorden: 5 antwoorden

dke
Aspirant verkenner

geen 4G connectiviteit, geen klantendienst, geen service,s

wat zijn de compensaties die wij krijgen voor dit al > 12 uur durend probleem

Wanneer zal het eindelijk opgelost worden?

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Josette
Wijze
Wijze

Goedemiddag,

je kan eens gaan kijken op deze pagina.

https://allestoringen.be/storing/orange/

En altijd maar dadelijk vragen naar compensaties.

Er kan altijd ergens iets stuk gaan.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Gregory
Wijze
Wijze

Ze doen al het mogelijke om het zo snel mogelijk op te lossen

Denk dat er in zo een gevallen geen compensaties zijn @dke 

dke
Aspirant verkenner

6.5.4. In ieder geval beperkt de aansprakelijkheid van Orange Belgium n.v. zich tot de herstelling van de voorzienbare, rechtstreekse en persoonlijke schade
die de Klant heeft geleden ...... Zonder afbreuk te doen aan de
dwingende wettelijke bepalingen, beperkt de aansprakelijkheid van Orange Belgium n.v. zich in elk geval tot een bedrag dat het equivalent is van drie (3)
maanden van de maandelijkse kostprijs voor de betrokken Dienst.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@dke

Men kan pas een compensatie vragen als het geen algemeen betreft en als de individuele ‘schade’ langer als 24 uur duurt , lees 1 dag. Dan pas heeft een klant recht op een compensatie eerder niet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen