annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen ontvangst

Topic gestart op: 11-08-20 20h00

Antwoorden: 17 antwoorden

IC
Gewaardeerd verkenner

Geen ontvangst

Hallo,

Sinds ik overgestapt ben op Orange heb ik slechte of bijna geen ontvangst binnen het ziekenhuis waar ik werk. Bij een telefoon schakelt hij automatisch op antwoordapparaat of is de verbinding zeer slecht .

Dit is uitermate vervelend !

Wat kan de oplossing zijn?

Labels (1)
0 pluimen
17 ANTWOORDEN 17
IC
Gewaardeerd verkenner

Hallo,

 

Daarnet contact met orange gehad via telefoon.

Blijkbaar kan het liggen aan feit dat Zh andere provider heeft ...en tja kan er niks aan verholpen worden ofwel eens zien of het aan het simkaartje zou liggen ...maar dan zou ik ook geen ontvangst thuis hebben he ...enfin er zal een dossier opgemaakt worden ...en ze zullen me contacten...

Wordt vervolgd 

Josette
Wijze
Wijze

@IC  bedankt voor je antwoordje.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@IC 

Een oplossing zou VoWiFi kunnen zijn, maar daar zijn twee voorwaarden aan verbonden:

  1. Er moet in dat ziekenhuis een goede WiFi ontvangst zijn waar jij gebruik van kan maken
  2. En zeker zo belangrijk: uw foon moet geschikt zijn voor VoWiFi bij Orange.

Indien aan deze twee voorwaarden voldaan is, dan is uw probleem opgelost. Zoniet is een minder leuke maar wel efficiënte oplossing een tweede simkaart nemen van een provider die wel een goed signaal heeft binnen in dat ziekenhuis. Je moet dan wel gedurende uw dienst daar uw Orange nummer forwarden naar dat tweede nummer. Allemaal minder handig, maar het is een oplossing.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen