- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Geen ontvangst
Hallo,
Sinds ik overgestapt ben op Orange heb ik slechte of bijna geen ontvangst binnen het ziekenhuis waar ik werk. Bij een telefoon schakelt hij automatisch op antwoordapparaat of is de verbinding zeer slecht .
Dit is uitermate vervelend !
Wat kan de oplossing zijn?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hallo,
Daarnet contact met orange gehad via telefoon.
Blijkbaar kan het liggen aan feit dat Zh andere provider heeft ...en tja kan er niks aan verholpen worden ofwel eens zien of het aan het simkaartje zou liggen ...maar dan zou ik ook geen ontvangst thuis hebben he ...enfin er zal een dossier opgemaakt worden ...en ze zullen me contacten...
Wordt vervolgd
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@IC bedankt voor je antwoordje.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Een oplossing zou VoWiFi kunnen zijn, maar daar zijn twee voorwaarden aan verbonden:
- Er moet in dat ziekenhuis een goede WiFi ontvangst zijn waar jij gebruik van kan maken
- En zeker zo belangrijk: uw foon moet geschikt zijn voor VoWiFi bij Orange.
Indien aan deze twee voorwaarden voldaan is, dan is uw probleem opgelost. Zoniet is een minder leuke maar wel efficiënte oplossing een tweede simkaart nemen van een provider die wel een goed signaal heeft binnen in dat ziekenhuis. Je moet dan wel gedurende uw dienst daar uw Orange nummer forwarden naar dat tweede nummer. Allemaal minder handig, maar het is een oplossing.
