Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-08-20 20h00
Antwoorden: 17 antwoorden
Hallo,
Sinds ik overgestapt ben op Orange heb ik slechte of bijna geen ontvangst binnen het ziekenhuis waar ik werk. Bij een telefoon schakelt hij automatisch op antwoordapparaat of is de verbinding zeer slecht .
Dit is uitermate vervelend !
Wat kan de oplossing zijn?
@IC goedemorgen,
mag ik vragen of je de oplossingen hierboven gelezen hebt?
En of je probleem erlmee opgelsot is geworden, zoja gelieve
dan de oplossing aan te vinken als opgelost.
Dank U.
Hi iedereen,
Tot op heden geen oplossing ook niet via wifi versterker.
We zoeken verder
Inge
@IC heb je het advies opgevolgd wat ik je gegeven heb? Dus bericht doen via Messenger of Twitter en het aangeven bij Orange dat er zo een slecht ontvangst is? Ze geven dat door aan de technische dienst en die bekijken dan wat er veranderd kan worden. Voor hetzelfde geldt hebben ze een Business oplossing om het probleem op te lossen of kunnen ze de mast aanpassen kwa frequentie.
Hi , dit weekend zal ik bellen naar orange en hun probleem voorleggen .
Kan ik ev dit ook in winkel voorleggen?
Alvast bedankt voor info
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 |