- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Geen ontvangst
Hallo,
Sinds ik overgestapt ben op Orange heb ik slechte of bijna geen ontvangst binnen het ziekenhuis waar ik werk. Bij een telefoon schakelt hij automatisch op antwoordapparaat of is de verbinding zeer slecht .
Dit is uitermate vervelend !
Wat kan de oplossing zijn?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Zou kunnen Patrick ... Iphone is reeds een jaar of 3 oud...wel geen intensief gebruik. Wel raar wanneer ik bellen via wifi afvink, ik bijna geen verlies heb.... wanneer in het terug aanvink, opnieuw veel batterij verbruik... 😞
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Chris10 dat is normaal he. Hoe meer opties jij aanzet en hoe meer rekenkracht je gsm nodig heeft des te meer stroom die verbruikt.
Vergelijk het met een laptop die je op batterij gebruikt. Als je enkel een verhaal typt of de gazet leest verbruikt je laptop niks. Als je daarbij ook nog eens muziek luistert dan begint die te verbruiken. Als je ook nog eens andere dingen laat berekenen is je batterij rap leeg.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Chris10 goedemorgen,
is hij dan op dat moment,
niet alle updates aan het binnenhalen?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ook al aan gedacht 🙂 Alles up-to-date 🙂
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@IC als de oplossing van @Cdt24801 niet toereikend is dan kan je ook altijd dit probleem door geven aan Orange zelf. Je kan een bericht sturen via Messenger of Twitter en vertellen in je verhaal waar je zit dus op welke locatie en of ze dit kunnen nakijken. Ook eens rond vragen aan eventuele collega's of die ook Orange hebben en met hetzelfde probleem zitten. Het kan een locatie probleem en de technische dienst kan wel kijken of een versterking van de masten mogelijk is. Dus de frequentie aanpassen of eventueel de frequentie hoger zetten. Moest je Orange benaderen via Messenger of Twitter dan kan dat wel even duren voor je feedback erop krijgt want de technische dienst bekijkt dit eerst grondig na.
