Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-02-20 21h11
Antwoorden: 3 antwoorden
Zit sinds maandag in het buitenland, sinds deze middag plots geen service. Alles geprobeerd, maar nog steeds geen service... Hoe kan ik dit eventueel oplossen?
Zit sinds maandag in het buitenland, sinds deze middag plots geen service. Alles geprobeerd, maar nog steeds geen service... Hoe kan ik dit eventueel oplossen?
Hallo @grabo,
Aarzel zeker niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
Staat je roaming aan? Zo ja, kan ook het “automatisch met netwerk verbinden” uitschakelen en zelf handmatig een netwerk zoeken en bij elk netwerk proberen of je verbinding krijgt. De “automatische verbindingen” zijn niet altijd de juiste. Hopelijk lukt het snel om terug te verbinden. Grtz
@grabo als je de gsm eens ff uitzet en terug aanzet geeft dat een oplossing ? Is er eventueel een andere gsm in de buurt waar u uw kaartje kan insteken om het eens ff te testen of het daarin wel gaat ?
Moest het geen oplossing bieden zou ik de klantendienst eens bellen : +32 2 745 95 00 . Dit nummer is er voor als je in het buitenland zit.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |