annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen service

Topic gestart op: 06-02-20 21h11

Antwoorden: 3 antwoorden

grabo
Rekruut scout

Geen service

Zit sinds maandag in het buitenland, sinds deze middag plots geen service. Alles geprobeerd, maar nog steeds geen service... Hoe kan ik dit eventueel oplossen? 

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
NelsonM
Orange-werknemer

Zit sinds maandag in het buitenland, sinds deze middag plots geen service. Alles geprobeerd, maar nog steeds geen service... Hoe kan ik dit eventueel oplossen? 

Hallo @grabo,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

 

0 pluimen
Pelle
Gewaardeerd verkenner

Staat je roaming aan? Zo ja, kan ook het “automatisch met netwerk verbinden” uitschakelen en zelf handmatig een netwerk zoeken en bij elk netwerk proberen of je verbinding krijgt. De “automatische verbindingen” zijn niet altijd de juiste. Hopelijk lukt het snel om terug te verbinden. Grtz

patrick2
Wijze
Wijze

@grabo  als je de gsm eens ff uitzet en terug aanzet geeft dat een oplossing ? Is er eventueel een andere gsm in de buurt waar u uw kaartje kan insteken om het eens ff te testen of het daarin wel gaat ? 

Moest het geen oplossing bieden zou ik de klantendienst eens bellen : +32 2 745 95 00 . Dit nummer is er voor als je in het buitenland zit.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen