Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-08-21 17h54
Antwoorden: 2 antwoorden
Beste,
Mijn vriend en ik zijn reeds jaren klant bij Orange en hebben nog nooit problemen gehad. Maar sinds een tweetal weken hebben wij niks meer van verbinding in onze loods. (Niet mogelijk om te bellen of gebeld te worden en ook geen mobiel internet) We hebben al verschillende keren gebeld naar de klantendienst en er is een dossier opgemaakt maar nog steeds zonder resultaat. (Niet handig als de klanten ons niet kunnen bereiken...) Wat wel opmerkelijk is dat er 2 kennissen langsgeweest zijn die ook bij Orange geabonneerd zijn en zij hebben daar geen problemen met de verbinding. Weet er iemand een tip,wij zouden graag bij Orange blijven. Alvast bedankt
Het zou mijn straf lijken dat iemand anders wel bereik heeft op die zelfde plaats en jij met je vriend weinig tot geen bereik. Ik zou je dan aanraden om eens de simkaarten om te ruilen , dus een simswap doen in de shop. Zie of het dan beter gaat voor het bereik. Zou nog een toestel probleem kunnen zijn maar dan zou het heel toevallig zijn dat het wel twee toestellen zijn. Dus ik zou zeker eens de twee simkaarten omruilen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
13 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |