annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen verbinding

Topic gestart op: 17-08-21 17h54

Antwoorden: 2 antwoorden

major007
Ervaren verkenner

Geen verbinding

Beste, 

Mijn vriend en ik zijn reeds jaren klant bij Orange en hebben nog nooit problemen gehad. Maar sinds een tweetal weken hebben wij niks meer van verbinding in onze loods. (Niet mogelijk om te bellen of gebeld te worden en ook geen mobiel internet) We hebben al verschillende keren gebeld naar de klantendienst en er is een dossier opgemaakt maar nog steeds zonder resultaat. (Niet handig als de klanten ons niet kunnen bereiken...) Wat wel opmerkelijk is dat er 2 kennissen langsgeweest zijn die ook bij Orange geabonneerd zijn en zij hebben daar geen problemen met de verbinding. Weet er iemand een tip,wij zouden graag bij Orange blijven. Alvast bedankt 

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@major007  

Het zou mijn straf lijken dat iemand anders wel bereik heeft op die zelfde plaats en jij met je vriend weinig tot geen bereik. Ik zou je dan aanraden om eens de simkaarten om te ruilen , dus een simswap doen in de shop. Zie of het dan beter gaat voor het bereik. Zou nog een toestel probleem kunnen zijn maar dan zou het heel toevallig zijn dat het wel twee toestellen zijn. Dus ik zou zeker eens de twee simkaarten omruilen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@major007  

Is jullie probleem opgelost ? Als dat zo is kan je het antwoord als oplossing aanduiden anders laat nog iets weten als er nog problemen zijn. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen