annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen verbinding

Topic gestart op: 09-02-23 12h04

Antwoorden: 5 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Geen verbinding

OPGELOST

Mijn mobiele telefoon en mobiele internet ligt al meer dan 24 uren plaat in Diest. Ik kan niet bellen, niet sms'en, geen mobiele internet en niks krijgen. Ik heb 2 gsm's met 2 verschillende Orange nummers en zij allebei hetzelfde probleem hebben. Niet te geloven dat ik geen telefoon nummer vindt om Orange van mijn vaste lijn te bellen of een email address. 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Het is zoals met vast internet en tv er kan altijd een algemeen probleem zijn. En ja dat kan ook meer dan 24 uur duren maar je weet niet wat de oorzaak is en of het direct oplosbaar is. 

Een email adres heeft Orange niet meer jammer genoeg maar als je wil belle kan je het vaste nummer bellen via iemand anders met een vaste lijn. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
Anonymous
Niet van toepassing

Dank u. Andere mensen in Diest heeft hetzelfde probleem. Mensen in de Orange winkel zei dat er zijn network problemen. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Het is zoals met vast internet en tv er kan altijd een algemeen probleem zijn. En ja dat kan ook meer dan 24 uur duren maar je weet niet wat de oorzaak is en of het direct oplosbaar is. 

Een email adres heeft Orange niet meer jammer genoeg maar als je wil belle kan je het vaste nummer bellen via iemand anders met een vaste lijn. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@Anonymous goedenavond,

je moet je vraag géén 2 keer plaatsen, is voor de medehelpers verwarrend.

Je zal toch met hun moeten contact opnemen.

Kijk hier eens, 

https://www.orange.be/nl/contact#/

Succes.

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Anonymous
Niet van toepassing

Dank u. M_016 heeft me al geantwoord.

Ik stelde dus twee keer dezelfde vraag en kreeg twee keer hetzelfde antwoord van medehelpers. De wereld is weer in balans.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen