annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen verbinding

Topic gestart op: 09-02-23 12h04

Antwoorden: 5 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Geen verbinding

OPGELOST

Mijn mobiele telefoon en mobiele internet ligt al meer dan 24 uren plaat in Diest. Ik kan niet bellen, niet sms'en, geen mobiele internet en niks krijgen. Ik heb 2 gsm's met 2 verschillende Orange nummers en zij allebei hetzelfde probleem hebben. Niet te geloven dat ik geen telefoon nummer vindt om Orange van mijn vaste lijn te bellen of een email address. 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Het is zoals met vast internet en tv er kan altijd een algemeen probleem zijn. En ja dat kan ook meer dan 24 uur duren maar je weet niet wat de oorzaak is en of het direct oplosbaar is. 

Een email adres heeft Orange niet meer jammer genoeg maar als je wil belle kan je het vaste nummer bellen via iemand anders met een vaste lijn. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
M_016
Ervaren verkenner

Eventueel 02/7459500 (= 5000 helpdesk)

Orange contacteren | Orange België

Leden met de meeste pluimen