Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-05-22 15h21
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
gezien de voorraad problemen van de Femtocell, probeer ik hier eens te polsen of iemand eentje heeft die hij/zij niet meer gebruikt. Ik heb geen/ héél slecht bereik in mijn nieuwbouwappartement. Had een Femtocell aangevraagd, maar wegens de chip problemen geen voorraad en vermoedelijk gaat dit ook lang duren. zijn er mensen die eentje hebben en deze toevallig van de hand willen doen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Om hier een Femtocell te vragen is niet mogelijk.
De Femtocell zal namelijk op je naam en adres aangevraagd worden en ook daarop geïnstalleerd worden. Dus je kan geen 'gebruikte' Femtocell zomaar aannemen en die mee pakken naar jou adres.
Alles wordt onder jou naam en je adres aangevraagd daarna in het systeem geïnstalleerd en dan is die officieel op jou woon adres in bedrijf.
Om hier een Femtocell te vragen is niet mogelijk.
De Femtocell zal namelijk op je naam en adres aangevraagd worden en ook daarop geïnstalleerd worden. Dus je kan geen 'gebruikte' Femtocell zomaar aannemen en die mee pakken naar jou adres.
Alles wordt onder jou naam en je adres aangevraagd daarna in het systeem geïnstalleerd en dan is die officieel op jou woon adres in bedrijf.
Dag Patrick2, bedankt voor je antwoord. ik was hier niet op de hoogte van. dan zal het wachten worden ..
Op zich kun je dat niet weten en vragen staat altijd vrij natuurlijk 😀
Het zou idd makkelijk zijn om aan iemand een 'gebruikte' te vragen en daarmee verder te gaan. Maar jammer genoeg is die mogelijkheid er dus niet.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |