Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-03-25 19h17
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ben een nieuwe klant in wording maar stuit al op een probleem.
Mijn aanvraag is blijkbaar geweigerd om over te zetten naar Orange. Ik zit al heel lang in de verschillende netwerken en ben al klant geweest bij verschillende operatoren.
Wat ik raar vind is dat iedereen me kan bereiken op 0496xxxxxx maar op mijn simkaart staat volgens mijn telefoon een ander nummer 0489xxxxxx.
Heeft iemand dit al voor gehad? Hoe zit dat dan in elkaar?
Vriendelijke groeten,
Pablo
(Ik denk dat dit niet helemaal in de juiste topic staat, maar ik weet niet waar ik deze vraag moest stellen)
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey @Pablo81 ,
Inderdaad, je zoekt het te ver 😂...
Je kan toevallig zelf het nummer niet aanpassen die gelinkt staat aan het simkaartje? In de GSM bij de instellingen bedoel ik dan.
Of eens de GSM herstarten.
En anders, gewoon zo laten want wat ik geleerd heb na jaren om te gaan met IT en telecom;
"if it ain't broken, don't fix it!".
Hey @Pablo81 ,
Als jij belt met je gsm naar iemand, krijgen ze dan het 0496 nr te zien of het 0489 nr?
Want als jij bereikbaar bent op het 0496 en als de mensen het 0496 nr zien als je belt, dan lijkt er mij niet direct een probleem te zijn behalve dat je gsm voor één of andere reden denkt dat de simkaart het nr 0489 heeft.
Of ben ik mis?
Haha, 😎 ik zoek het weer veel te ver blijkbaar.
Logische uitleg inderdaad. ,0496 nummer heeft altijd gewerkt. Maar waarom zou mijn gsm dan het verkeerde nummer lezen, is dat niet raar?
VG,
Pablo
Hey @Pablo81 ,
Inderdaad, je zoekt het te ver 😂...
Je kan toevallig zelf het nummer niet aanpassen die gelinkt staat aan het simkaartje? In de GSM bij de instellingen bedoel ik dan.
Of eens de GSM herstarten.
En anders, gewoon zo laten want wat ik geleerd heb na jaren om te gaan met IT en telecom;
"if it ain't broken, don't fix it!".
Gebruiker | Aantal |
---|---|
6 | |
3 | |
3 | |
2 | |
1 |