annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Meer dan een week geen bereik!

Topic gestart op: 21-03-25 19h42

Antwoorden: 3 antwoorden

Shelsy1997
Aspirant verkenner

Meer dan een week geen bereik!

Ik zit nu al meer dan een week zonder bereik. Geen inkomende oproepen of berichten, zelf bellen of sms’en lukt niet, en geen 4G meer.

De klantendienst biedt 20% korting voor zes maanden als compensatie, maar de storing zou tot 17/03 duren. Dan 18/03, 19/03… en nog steeds niets. Bij een nieuwe oproep naar de klantendienst krijg ik te horen dat ik maar naar een winkel moet, want het zou aan mijn simkaart liggen. Simkaart vervangen, vier uur later… nog steeds niets.

Mijn telefoon is cruciaal voor mijn werk, maar klanten en collega’s krijgen meteen mijn voicemail te horen. Ik krijg voortdurend mails met de vraag waarom ik niet bereikbaar ben.

Ik probeer opnieuw de klantendienst te bellen, maar niemand neemt op. Dit is ronduit frustrerend. Als trouwe klant verwacht ik op zijn minst een degelijke oplossing, in plaats van van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Hoe moeilijk kan het zijn?

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Josette
Wijze
Wijze

@Shelsy1997 een goedemorgen,

dit is niet fijn om te lezen. Maar wij zijn ook maar klanten

die je proberen te helpen, maar deze moet je echt met de nr 5000 oplossen.

Je kan wel nog een berchtje doen naar FB-Messenger wie weet zit daar wel

iemand die het snapt.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Of je gaat naar de ombudsman.

https://www.ombudsmantelecom.be/nl/

Heel veel succes.

 

2025.jpg

 

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
Shelsy1997
Aspirant verkenner

Goedemorgen Josette,

Bedankt voor je berichtje, spijtig genoeg heb ik dat allemaal al gedaan zonder succes.

Dit bericht is puur uit frustratie gezien ik geen antwoord meer krijg bij de klantendienst.

Bedankt om je bezorgdheid, fijn weekend.

 

Josette
Wijze
Wijze

@Shelsy1997  als je @ voor de namen zet zien we sneller je berichtjes.

Dan zou ik zeker naar de ombudsdienst schrijven

of aan de klantendienst zeggen dat je dat doen gaat!

Vraag de naam met wie je praat dan bijten ze misschien.

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
Leden met de meeste pluimen