Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-03-25 19h42
Antwoorden: 3 antwoorden
Ik zit nu al meer dan een week zonder bereik. Geen inkomende oproepen of berichten, zelf bellen of sms’en lukt niet, en geen 4G meer.
De klantendienst biedt 20% korting voor zes maanden als compensatie, maar de storing zou tot 17/03 duren. Dan 18/03, 19/03… en nog steeds niets. Bij een nieuwe oproep naar de klantendienst krijg ik te horen dat ik maar naar een winkel moet, want het zou aan mijn simkaart liggen. Simkaart vervangen, vier uur later… nog steeds niets.
Mijn telefoon is cruciaal voor mijn werk, maar klanten en collega’s krijgen meteen mijn voicemail te horen. Ik krijg voortdurend mails met de vraag waarom ik niet bereikbaar ben.
Ik probeer opnieuw de klantendienst te bellen, maar niemand neemt op. Dit is ronduit frustrerend. Als trouwe klant verwacht ik op zijn minst een degelijke oplossing, in plaats van van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Hoe moeilijk kan het zijn?
@Shelsy1997 een goedemorgen,
dit is niet fijn om te lezen. Maar wij zijn ook maar klanten
die je proberen te helpen, maar deze moet je echt met de nr 5000 oplossen.
Je kan wel nog een berchtje doen naar FB-Messenger wie weet zit daar wel
iemand die het snapt.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Of je gaat naar de ombudsman.
https://www.ombudsmantelecom.be/nl/
Heel veel succes.
Goedemorgen Josette,
Bedankt voor je berichtje, spijtig genoeg heb ik dat allemaal al gedaan zonder succes.
Dit bericht is puur uit frustratie gezien ik geen antwoord meer krijg bij de klantendienst.
Bedankt om je bezorgdheid, fijn weekend.
@Shelsy1997 als je @ voor de namen zet zien we sneller je berichtjes.
Dan zou ik zeker naar de ombudsdienst schrijven
of aan de klantendienst zeggen dat je dat doen gaat!
Vraag de naam met wie je praat dan bijten ze misschien.