Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-06-21 12h48
Antwoorden: 3 antwoorden
Kan ik met de Flybox (nog niet in bezit), mij verplaatsen en mijn ontvangst (internet) blijven ontvangen??
wij wonen op een boot, en verplaatsen ons soms eens
is er ook ontvangst (roaming) in het buitenland (Nederland)
Nee het is niet meer mogelijk kom je Flybox mee te verplaatsen naar een ander 'adres'. Je kan deze enkel gebruiken op een vast adres. Op een boot om mee te varen gaat dus denk ik ook niet lukken aangezien het op een vast adres geïnstalleerd dient te worden.
Bedankt voor uw antwoord
dat is dan erg spijtig, maar dit is dan wel volle discriminatie vanwege orange 😡
en voor orange, geen nieuwe klant dus
👎
Een Flybox is bedoeld om thuis te gebruiken. Zeker niet om roaming te doen.
Een paar van de voorwaarden hier Home Flybox: 150 GB data voor 20€/maand | Orange België
Het gebruik van de Flybox is beperkt tot één adres. Het is dus niet mogelijk om de dienst op een of meer andere adressen te gebruiken. De klant verbindt zich ertoe zijn Flybox-abonnement niet op verschillende adressen te gebruiken. Indien de Klant zich niet aan deze regel houdt, kan Orange de dienst onderbreken.
Het gebruik van mobiel internet in het buitenland is niet toegelaten met deze tariefformule. Bijgevolg wordt het gebruik ervan in het buitenland geblokkeerd.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
15 | |
4 | |
2 | |
2 | |
1 |