Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-11-20 07h10
Antwoorden: 13 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
In contact komen met jullie is bijzonder moeilijk blijkbaar, via contactcenter 5000 dan krijg je onvriendelijk personeel aan de lijn die je toch niet verder kan helpen.
Op 3 augustus laatstleden werd mijn contract stopgezet op mijn vraag.
Sindsdien blijf ik maandelijks aanrekeningen ontvangen welke ik betaalde. Ik ben dit stilaan kotsbeu !! Ik blijf niet betalen voor een dienst of nummer welke ik niet meer in gebruik is. Als ik de domiciliering stopzet zoals me reeds telefonisch werd aangeraden dan krijg ik aanmaningen en komen er kosten bij, schrijf ik over dan ontvang ik een maand later weer een factuur.... Ik heb het echt wel gehad met jullie praktijken.
Ik hoop op een spoedige oplossing en op contact van jullie zoniet ben ik genoodzaakt de ombudsdienst voor telecom nogmaals te contacteren en via daar dit op te lossen.
Graag reactie van orange
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@nicoderick goedemorgen,
het heeft géén zin hier gal te komen spuwen, wij zijn net als jij klant. En proberen
iedereen te helpen.
Je kan via Messenger van FB je bericht plaatsen bij Orange.
En hier kan je ook eens lezen gaan:
Succes.
Orange laat me ook niet gaan…waarom?
vanaf 25.02.2022 mij internet abonement met flybox stopgezet.
Maar Orange blijft de rekeningen sturen en nu ook met bedreigingen om extra kosten erbij als ik ga voor internet gebruik vanaf 28.02.2022 en tot 27.03.2022 niet betalen.
Ondertussen, flybox vanaf 25.02.2022 is niet meer aangesloten en ik ben al lang verhuisd.
Wel, mij opinie over Orange is nu veranderd.
Als je ergens iets stop zet een abonnement dan kan het wel zijn dat je nog ergens iets moet betalen. Je moet echt dringend je factuur nakijken en zien vanaf welke datum tot welke datum je wordt aangerekend. Die periode dien je wel te betalen ook al heb je eerder iets stop gezet dat maakt niks uit. Dat is een betalende periode en moet je betalen. Moest het zijn dat je te veel zou hebben betaald voor die periode dan zal Orange je het geld via een creditnota terug storen. Maar meestal is dit niet zo en klopt je factuur.
Bedankt, Patrick2,
kort: op 25.02.2022 mij internet abonement met flybox stopgezet.
Betaling voor internet van 28.01.2022 tot 25.02.2022 was gedaan op 18.03.2022.
Nu wilt Orange dat ik ook voor de volgende maand van 28.02.2022 tot 27.03.2022 betaal.
Als binnen 3 dagen geen betaling ontvangen dan extra 10 eur toerekenen.
Dus spijtig genoeg Orange weet precies dat factuur niet klopt. En hebt al mijn aanvraag ivm ontvangen.
Genegeerd. Oke.
Nu stuur ik ernog eens maar morgen ga ik een klacht indienen.
Groetjes, Alexander
Ok duidelijk maar je weet toch dat je een maand op voorhand betaald ? Dus je nieuwe factuur is kloppend en zal je dan moeten betalen.
Je hebt de eerste periode betaald correct maar die van 28-02 to 27-03 is dan ook correct omdat je een maand op voorhand betaald.