Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-10-24 22h56
Antwoorden: 7 antwoorden
Ik kan sinds kort geen berichten meer sturen naar 4411 om een parkeersessie te starten.
Dit kon ik tot een maand of 2 terug wél.
Ik krijg elke keer de melding 'Niet gestuurd'
@dkmpbrt goedemorgen,
je kan dit eens proberen?
Heb je een Belgich nummer?
Misschien heb je in het verleden aangegeven dat je geen bevestigingen meer wilt ontvangen.
Om dat te annuleren en de bevestigingsberichten opnieuw te ontvangen,
stuur je simpelweg de code "C1" naar 4411.
Ook kan je hier eens lezen gaan.
Succes.
Beste,
Ja, ik heb een belgisch nummer.
Als je goed gelezen hebt, kan ik geen berichten sturen naar 4411, dus ook geen 'C1'. Berichten sturen naar andere nummers lukt gewoon.
Mvg,
Bart
Hey @dkmpbrt Bart,
4411 is een pain in the a** als je wil parkeren via sms! Zoek maar eens op via Google. Mensen bij meerdere providers hebben het probleem dat het soms werkt of helemaal niet.
Ikzelf heb ook het probleem. Echter sinds ik de app gebruik van 4411 kan ik overal parkeren zonder kleingeld te moeten zoeken.
Dus de tip, installeer de app van 4411 en je zal terug "digitaal" kunnen parkeren 😉.
Via de app 4411 kan ik inderdaad nog digitaal parkeeeny, echter wordt hier altijd een servicekost van 0,35cent aangerekend en wil daarom het via sms doen..