Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-10-24 22h56
Antwoorden: 7 antwoorden
Ik kan sinds kort geen berichten meer sturen naar 4411 om een parkeersessie te starten.
Dit kon ik tot een maand of 2 terug wél.
Ik krijg elke keer de melding 'Niet gestuurd'
Huh hoe doe je dat via sms?
@EmreOz27 schreef:
Huh hoe doe je dat via sms?
Op verschillende plaatsen kan je een parkeersessie starten door een sms te sturen naar het verkorte nummer 4411. De informatie hoe en wat je precies moet doen staat vermeld op de betaalpaal.
Het voordeel dat dit systeem heeft is dat je niet om de haverklap geld moet gaan bijsteken wanneer je iets langer wil parkeren. Uw factuur blijft lopen tot je een andere code stuurt per sms om de sessie te beëindigen. Die code staat vermeld op de betaalpaal.
Ik gebruik het nooit. Daarom dat ik enkel kan zeggen dat ik meen mij te herinneren, dat je bij die code (zowel de start als de stop) ook uw nummerplaat moet ingeven. Maar 100% zeker ben ik daar niet van.
Iedereen is vrij om te doen wat hij wil, maar ik heb op mijn foon alle betalende sms-diensten geblokkeerd. Je weet nooit welke fratsen je tegenkomt, zoals abonnementen op bepaalde diensten die zwaar betalend zijn zonder dat je het zelf beseft, en van die dingen.
Ik ben ooit eens ingegaan op een aanbieding waarvan ik dacht begrepen te hebben dat het iets eenmalig was. Dikke vergissing, ik zat met een (totaal waardeloos en nutteloos) abonnement aan mijn been ... Met veel moeite ervan afgeraakt. Vandaar, mij zullen ze niet meer liggen hebben ...
Het nadeel is dan uiteraard wel dat je ook de bonafide diensten die via sms werken niet kan gebruiken, maar dat neem ik erbij.