annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klacht achterligende dienst

Topic gestart op: 16-10-24 15h11

Antwoorden: 4 antwoorden

Halilcelik
Aspirant verkenner

Klacht achterligende dienst

Technische service trekt op niks!

Sins vorige week heb ik een probleem.

Nu zijn we al meer dan een week verder ik heb ondertussen al meer dan 10 medewerkers aan de lijn gehad ze zeggen dat de achterliggende dienst ermee bezig is maar de situatie word maar erger. 

Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
Orange_Fiasco
Aspirant verkenner

ACHTERLIGGENDE DIENSTEN KOMEN AFSPRAKEN NIET NA.

Goededag, 

Ik ben ook zeer ontevreden over Orange. 
Hier eerst wat tips voor Orange om de Service structureel te verbeteren.
1. Zorg ervoor dat de achterliggende dienst afspraken na komt. Als er afgesproken wordt binnen 48 uur terug te bellen, mailen of SMS-en kom dat dan ook na. Als dat niet nagekomen kan worden laat dit dan binnen 48 uur aan een klant weten en geef aan wanneer er dan wel op teruggekomen wordt.
2. Leidt personeel in de Frontoffice goed op. Dat ze allemaal weten wat de procedures zijn. 
3. Elke uiting van ongenoegen is een klacht. Stel een coordinator aan die klachten serieus behandeld. Wat ik nu van de frontoffice te horen krijg is dat een klacht gemaild moet worden en dat dit intern behandeld wordt en je er niks over terug hoort als klant. Zo ga je niet met klachten van klanten om. Ik stel voor. Laat de frontoffice klachten registreren en laat een klachtencoordinator binnen 48 uur contact opnemen met de indiener van de klacht en kom ook met een daadwerkelijke oplossing.

Ik ben zelf al vanaf 18 december 2024 bezig voor vast Internet. Tot op heden heb ik nog geen vast Internet. Ik heb 32 keer gebeld en 2 keer langs de winkel geweest en achterliggende diensten komen de afspraak om binnen 48 uur terug te bellen of iets van zich te laten horen structureel niet na. 

Mochten meer klanten klachten hebben over een aansluiting van vast internet of over de service van Orange, dan hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groet,

Een ontevreden aspirant klant

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Halilcelik goedemiddag,

je kan dat hier wel komen schrijven, maar dan mag je ook uitleggen wat

er precies scheelt!

Tag2023.jpg

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Halilcelik
Aspirant verkenner

Ga ik doen.

Ik zoek ook nog een mail waar ik een klachtbrief kan schrijven.

Iemand enige tip?

Dus vorige week maandag heb ik bij de orange shop gevraagd voor een packet wijziging op de 2 bestaande nummer op mijn abonnement. En een nieuwe sim met een nieuwe nummer voor een nieuwe smartfoon.  

Nu na anderhalf week is de nieuwe simkaart nog altijd niet actief en 1 van mijn bestaande nummers is deactief. 

Ze hebben er een mooie soep van gemaakt.

 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Weet niet of een klacht je veel zal helpen

Klachten GC_2307006_Abonnement_NL_09.2023.pdf (orange.be)

 

13. Klachten en geschillen
13.1. Minnelijke schikking
13.1.1. In geval van klachten of van problemen die verband houden met de uitvoering van de Overeenkomst, wendt de Klant zich tot de OrangeKlantendienst.
Orange Belgium nv, Postbus 950, 1140 Brussel
tel.: 02 745 95 00 of gratis met uw Orange Belgium-mobiel
telefoonnummer: 5000
website: http://www.orange.be/contact
13.1.2. Indien de Klant niet tevreden is met het antwoord van de Orange-Klantendienst, kan hij zich richten tot de Ombudsdienst voor Telecommunicatie die
door de bevoegde instanties werd opgericht en waarmee Orange Belgium n.v. een akkoord heeft afgesloten.
Ombudsdienst voor Telecommunicatie, Koning Albert II-laan 8 bus 3, 1000 Brussel
Tel.: 02 223 09 09, fax: 02 219 86 59
Mail: klachten@ombudsmantelecom.be Website: www.ombudsmantelecom.b

Leden met de meeste pluimen