Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-02-24 20h43
Antwoorden: 5 antwoorden
Ik heb echt een e-mail adres nodig om mijn klacht door te mailen naar Orange en deze achteraf mee in het dossier bij de politie mee te laten opnemen.
Gezien er persoonlijke gegevens etc. dienen doorgegeven te worden, kan ik dit onmogelijk hier allemaal posten.
Ik moet bij de politie klacht kunnen indienen wegens fraude, maar heb hiervoor zo spoedig mogelijk een aantal zaken nodig van Orange.
Na een aantal telefoontjes heb ik deze nog steeds niet, vandaar dat ik dit alles ook op e-mail.
Zo is er achteraf ook geen discussie mogelijk over wat er wanneer wel of niet gemeld werd.
Met beleefde groeten.
Ondertussen probeer ik het via de ombudsdienst. Al verschillende malen telefonisch contact gehad met de klantendienst maar we komen geen stap verder.
Tot drie maal toe werd er een fraudedossier opgesteld en ging men mij terug contacteren, niet dus.
De voorlaatste maal dat ik belde had men blijkbaar het dossier gewoon gesloten omdat men geen klacht ontving van de politie. Politie maakt geen klacht op omdat het ondertussen duidelijk is det de verkoper een fout heeft gemaakt en verkeerdelijk een nummer met iPhone 15 abonnement heeft toegevoegd aan ons account.
Echt hopeloos hoor bij Orange!
Verkoper maakt een fout en wij zitten met het gedoe en lopen en bellen maar. Als dit voor de rechtbank komt, want uiteraard betaal ik geen enkel factuur hiervoor, eis ik schadevergoeding.
gc_2001001_abonnement_b2c_nl.pdf (orange.be)
13. Klachten en geschillen
13.1. Minnelijke schikking
13.1.1. In geval van klachten of van problemen die verband houden
met de uitvoering van de Overeenkomst, wendt de Klant zich tot
de Orange-Klantendienst.
Orange Belgium nv, Postbus 950, 1140 Brussel
tel.: 02 745 95 00 of gratis met uw Orange Belgium-mobiel
telefoonnummer: 5000
website: http://www.orange.be/contact
13.1.2. Indien de Klant niet tevreden is met het antwoord van de
Orange-Klantendienst, kan hij zich richten tot de Ombudsdienst
voor Telecommunicatie die door de bevoegde instanties werd
opgericht en waarmee Orange Belgium n.v. een akkoord heeft
afgesloten.
Ombudsdienst voor Telecommunicatie, Koning Albert II-laan 8 bus
3, 1000 Brussel
Tel.: 02 223 09 09, fax: 02 219 86 59
Mail: klachten@ombudsmantelecom.be
Website: www.ombudsmantelecom.be
Probeer het ondertussen via de ombudsdienst, bij Orange is het echt hopeloos!
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
1 | |
1 |