annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mesh wifi installatie

Topic gestart op: 21-11-22 19h54

Antwoorden: 2 antwoorden

CindyV
Gewaardeerd verkenner

Mesh wifi installatie

OPGELOST

Hallo ik kocht net het wifi mesh systeem van orange.

Eerste mesh installeren gaat. Ethernet kabel in modem en mesh en driehoekje is wit en rondje is oranje. Heb zelfs al wachtwoord en naam van netwerk kunnen veranderen naar het huidige wifi naam en wachtwoord dat ik niet alles moet herlinken.

Maar nu komt het. De 2de mesh wil niet linken met de eerste. Ik had hem eerst op een afstand gezet en werkte niet. Nu telkens beetje dichter gebracht tot hij nu op 3m zonder muren of dergelijke ertussen staat maar de 2de mesh blijft het driehoekje wit (wat de bedoeling is) maar het rondje brandt niet (of brandt licht wit).  Zie foto.

Ik heb al modem heropgestart maar niks werkt. Moesten ze te dicht staan moet dat bolletje knipperen...

 

@patrick2 kan jij me helpen

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
CindyV
Gewaardeerd verkenner

Opgelost

Ik had wrs iets te snel al de naam en wachtwoord veranderd voor de 2 de module echt gelinkt was. Heb alles gereset en pas nu het wachtwoord en SSID veranderd 

 

 

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
CindyV
Gewaardeerd verkenner

Opgelost

Ik had wrs iets te snel al de naam en wachtwoord veranderd voor de 2 de module echt gelinkt was. Heb alles gereset en pas nu het wachtwoord en SSID veranderd 

 

 

 

 

patrick2
Wijze
Wijze

@CindyV 

Sorry maar ik zie nu pas je berichten was al niet meer hier online gisteren avond. 

Maar wel super dat je het zelf hebt kunnen oplossen ! 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen