Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-03-23 01h52
Antwoorden: 1 antwoord
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hi community,
Ik heb een tijd lang in het buitenland gewoond waardoor ik een buitenlands nummer had en deze sim niet gebruikte. Ik ben even in België geweest afgelopen weken en heb m'n Belgische sim weer laten identificeren en prepaid herladen. Alleen, ik krijg geen netwerk balkjes op m'n telefoon (niet toen ik nog enkele dagen in BE was, en niet nu ik in het buitenland ben). In de plaats daarvan, heb ik puntjes, wat dus beduidt op geen netwerk. Ik kan dus geen sms sturen of bellen. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Hartelijk dank!
Kim
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Als je een jaar je prepaid niet herlaadt, komt je nummer te vervallen, @kmbsh
Je zult een andere moeten nemen, of een abonnement
1.3. Herlaadkaart en Oproepnummer
Bij de ontvangst van de Herlaadkaart wordt aan de Klant een oproepnummer toegekend. Behoudens voorafgaande overeenkomst tussen Orange en
de Klant of indien de Klant zijn nummer overdraagt in het kader van ‘Mobiele Nummeroverdraagbaarheid’ van een andere operator naar Orange, kan
de Klant zich niet beroepen op het recht om een bepaald Orange-telefoonnummer te eisen. De Klant kan de Dienst gebruiken voor zover hij binnen een
periode van 12 maanden, te rekenen vanaf de eerste oproep of zijn laatste herlading, minstens éénmaal herladen heeft. Zoniet wordt het oproepnummer
gedeactiveerd. Bij elke herlaadbeurt start een nieuwe gebruiksperiode van 12 maanden. De Herlaadkaart wordt eveneens gedeactiveerd indien gedurende
een onafgebroken periode van 12 maanden het oproepnummer niet gebruikt werd om een oproep te doen. De klant wordt hiervan 1 maand op voorhand op
de hoogte gebracht met een sms
Als je een jaar je prepaid niet herlaadt, komt je nummer te vervallen, @kmbsh
Je zult een andere moeten nemen, of een abonnement
1.3. Herlaadkaart en Oproepnummer
Bij de ontvangst van de Herlaadkaart wordt aan de Klant een oproepnummer toegekend. Behoudens voorafgaande overeenkomst tussen Orange en
de Klant of indien de Klant zijn nummer overdraagt in het kader van ‘Mobiele Nummeroverdraagbaarheid’ van een andere operator naar Orange, kan
de Klant zich niet beroepen op het recht om een bepaald Orange-telefoonnummer te eisen. De Klant kan de Dienst gebruiken voor zover hij binnen een
periode van 12 maanden, te rekenen vanaf de eerste oproep of zijn laatste herlading, minstens éénmaal herladen heeft. Zoniet wordt het oproepnummer
gedeactiveerd. Bij elke herlaadbeurt start een nieuwe gebruiksperiode van 12 maanden. De Herlaadkaart wordt eveneens gedeactiveerd indien gedurende
een onafgebroken periode van 12 maanden het oproepnummer niet gebruikt werd om een oproep te doen. De klant wordt hiervan 1 maand op voorhand op
de hoogte gebracht met een sms