Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-06-20 22h25
Antwoorden: 30 antwoorden
Is nu de 2de keer da dit gebeurd vind da jammer wij moeten op tijd betalen en we hebben een netwerk probleem we zou een keertje niet moeten betalen.en ook ook zeggen sorry mijn bank werkt niet.maar ga opgelost worden.dan zullen ze rap alles afsluiten of een brief sturen om te betalen
Correct @patrick2
Het kan gebeuren @Balou
C’est la vie
@Balou het is vervelend zo een Problem te hebben ook dat het nu in een korte tijdsperiode is. Maar blijkbaar waren vandaag veel pannes aan netwerken niet enkel Orange. Beetje begrip van de mens zelf uit zou geen kwaad kunnen. En ik begrijp de situatie heel goed want dit is niet fijn. Dat iedereen niet betaald tja dan heb je vanzelf geen diensten meer dan stoppen ze vanzelf.
Pas op ik ben blij dat ik over gestapt ben naar Orange maar vind toch de ze iets moeten doen voor die 2 dagen zonder netwerk de wereld draait op internet en ik was gesloten van de wereld en belangrijkste mijn play stadion 4 kon niet online.dus ik vind da ze terug een geschenk moeten gegeven of bij de volgende factuur een korting geven van 10 euro (2 keer ) of zo.en dit telkens bij een een panne 5 euro korting dan vind ik eerlijk .
@Balou jou PS4 is belangrijk ja dat kan maar iemand anders die thuis werkt is belangrijker denk ik dan. Maar goed iedereen heeft zijn eigen belangrijke zaken das waar. Nee je wordt er niet voor gecompenseerd dat kan ook niet op een grote storing. En eerlijk gezegd hoeft die compensatie ook niet is nergens goed voor.
Als jou bank morgen een storing heeft, algemeen wel te verstaan, waar door je niks met bankieren en dergelijke kan doen ga je dan ook compensatie vragen ?
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 |