Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-06-20 22h25
Antwoorden: 30 antwoorden
Is nu de 2de keer da dit gebeurd vind da jammer wij moeten op tijd betalen en we hebben een netwerk probleem we zou een keertje niet moeten betalen.en ook ook zeggen sorry mijn bank werkt niet.maar ga opgelost worden.dan zullen ze rap alles afsluiten of een brief sturen om te betalen
Onmogelijk om er een geschatte tijd op te zetten.
@Gregory het zou een goede optie zijn om die info te geven. Maar weet ook dat als de lijn down is dat het snel haasten zal zijn. Maar dat systeem heb ik ook al jaren geleden aan Telenet. Als het SOK weet dat er een lijn down is en de oorzaak is bekend deel dat met je klanten , per app , of een browser bericht er is altijd wel iemand op den bureau die kan voorzien hoe dat bericht gedeeld wordt. En als blijkt dat een aannemer de kabel uit de grond heeft getild met een graaf kraantje kan je berichtgeving doen de kabel is door de midden en we zoveel uur nodig dit te lassen.
Denk het ook @patrick2
Enkel jammer dat ik niemand ken van het SOK @Gregory . Ah het SOK is trouwens daar waar het gehele netwerk in de gaten wordt gehouden en ook de meldingen zichtbaar zijn als er een lijn down gaat . Bij Orange de control room maar is het zelfde.
Eens melden aan nelson op een gepaste plaats. Het is zijn bevoegdheid niet, maar hij kan het wel eens melden aan de hogere regionen @patrick2