annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Netwerk storing

Topic gestart op: 24-06-20 22h25

Antwoorden: 30 antwoorden

Balou
Ervaren verkenner

Netwerk storing

Is nu de 2de keer da dit gebeurd vind da jammer wij moeten op tijd betalen en we hebben een netwerk probleem we zou een keertje niet moeten betalen.en ook ook zeggen sorry mijn bank werkt niet.maar ga opgelost worden.dan zullen ze rap alles afsluiten of een brief sturen om te betalen

Labels (1)
30 ANTWOORDEN 30
Gregory
Wijze
Wijze

Correct @patrick2 

Gregory
Wijze
Wijze

Het kan gebeuren @Balou 

C’est la vie

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Balou  het is vervelend zo een Problem te hebben ook dat het nu in een korte tijdsperiode is. Maar blijkbaar waren vandaag veel pannes aan netwerken niet enkel Orange. Beetje begrip van de mens zelf uit zou geen kwaad kunnen. En ik begrijp de situatie heel goed want dit is niet fijn. Dat iedereen niet betaald tja dan heb je vanzelf geen diensten meer dan stoppen ze vanzelf. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Balou
Ervaren verkenner

Pas op ik ben blij dat ik over gestapt ben naar Orange maar vind toch de ze iets moeten doen voor die 2 dagen zonder netwerk de wereld draait op internet en ik was gesloten van de wereld en belangrijkste mijn play stadion 4 kon niet online.dus ik vind da ze terug een geschenk moeten gegeven of bij de volgende factuur een korting geven van 10 euro (2 keer ) of zo.en dit telkens bij een een panne 5 euro korting dan vind ik eerlijk .

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Balou  jou PS4 is belangrijk ja dat kan maar iemand anders die thuis werkt is belangrijker denk ik dan. Maar goed iedereen heeft zijn eigen belangrijke zaken das waar. Nee je wordt er niet voor gecompenseerd dat kan ook niet op een grote storing. En eerlijk gezegd hoeft die compensatie ook niet is nergens goed voor. 

Als jou bank morgen een storing heeft, algemeen wel te verstaan, waar door je niks met bankieren en dergelijke kan doen ga je dan ook compensatie vragen ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen