Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-09-20 17h28
Antwoorden: 8 antwoorden
Hallo
Gisteren mijn abonnement veranderd naar een ander tarief bij orange.
Sinds gisteren heb ik geen netwerk meer. Al via messenger gestuurd naar orange. Maar geen antwoord.
En bellen kan ik natuurlijk niet zonder netwerk.
Gsm al een paar keer terug opgestart en ook sim al eens uitgehaald. Niets werkt...
Help aub?
Hallo
Merci voor je antwoord. ☺️
Intussen orange kunnen bereiken met iemand anders zijn gsm na 20 min...
Kunnen niets doen. Dossier wordt doorgestuurd naar een andere dienst. Kan nog 2 dagen duren voor ze het dossier behandelen zeggen ze.
Foutje bij orange... 🤔😕
Als je de app of de klantenzone bekijkt, is er daar dan nog iets te zien (normaal of abnormaal) ?
Activatieprobleem op technisch vlak. Ik hoop voor jou dat het snel in orde komt.
Op de app alles ok en ook toen ik belde vonden ze het niet direct.
Ik hoop dat het vlug opgelost is...
Ik heb sinds gisteren hetzelfde voor na omschakeling naar een nieuw abonnement. Probleem ligt in een achterliggend systeem waar 1st lin support niet aankan. Probleem zou een 11tal werkdagen duren. Doorschakeling van mijn nummer naar een nieuw nummer is niet mogelijk, enkel maar wachten.