annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Netwerk

Topic gestart op: 03-09-20 17h28

Antwoorden: 8 antwoorden

Marieke1
Aspirant verkenner

Netwerk

Hallo

Gisteren mijn abonnement veranderd naar een ander tarief bij orange. 

Sinds gisteren heb ik geen netwerk meer. Al via messenger gestuurd naar orange. Maar geen antwoord.

En bellen kan ik natuurlijk niet zonder netwerk.

Gsm al een paar keer terug opgestart en ook sim al eens uitgehaald. Niets werkt...

Help aub? 

Labels (1)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Marieke1
Aspirant verkenner

Hallo

Merci voor je antwoord. ☺️

Intussen orange kunnen bereiken met iemand anders zijn gsm na 20 min...

Kunnen niets doen. Dossier wordt doorgestuurd naar een andere dienst. Kan nog 2 dagen duren voor ze het dossier behandelen zeggen ze.

Foutje bij orange... 🤔😕

0 pluimen
haelewyn
Leidende verkenner

Als je de app of de klantenzone bekijkt, is er daar dan nog iets te zien (normaal of abnormaal) ?

Activatieprobleem op technisch vlak. Ik hoop voor jou dat het snel in orde komt.

0 pluimen
Marieke1
Aspirant verkenner

Op de app alles ok en ook toen ik belde vonden ze het niet direct.

Ik hoop dat het vlug opgelost is... 

0 pluimen
MichielS
Aspirant verkenner

Ik heb sinds gisteren hetzelfde voor na omschakeling naar een nieuw abonnement. Probleem ligt in een achterliggend systeem waar 1st lin support niet aankan. Probleem zou een 11tal werkdagen duren. Doorschakeling van mijn nummer naar een nieuw nummer is niet mogelijk, enkel maar wachten.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen