Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-05-21 22h03
Antwoorden: 16 antwoorden
Las tijd geleden dat wij gingen samenwerken met een ander operator
zou ons dat nog beter netwerk brengen ?
Bestaat deze samenwerking enkel op papier of er al gestart met samen een mobiel netwerk bouwen
gaat de klant daar al iets van merken..
groetjes
Oh dat , dat had ik al gelezen. Het komt er dus op neer dat Proximus en Orange samen werken om een beter gsm ontvangst te maken en de uitrol van 5G mogelijk te maken. Samen behouden ze hun eigen netwerk en blijven dus concurrenten.
Hier gaan de klanten van Orange als Proximus niks van merken hoor dat blijft hetzelfde. In de praktijk komt dat erop neer :
in de straat of omgeving waar weinig ontvangst is van Orange maar wel van Proximus dan zal die mast een deel kunnen overpakken om toch een goed ontvangst te hebben van Orange. Andersom gaat dit ook zo zijn naar proximus klanten. Op die manier moeten er geen masten gezet worden en bespaart het weer een heleboel bouwaanvragen en vergunningen.
Daarnaast zal er dan nog een samen werking komen voor de uitrol van 5G in de nabije toekomst. Telenet werkt samen met Nokia en Ericson en Google Cloud voor de uitrol van het 5G netwerk.
is dat in de praktijk al in voege, of iets voor de toekomst
Aan mijn ontvangst te zien, voor de toekomst.
De Proximus mast staat op 200m, maar nog steeds slechte ontvangst in ons dorp 😉
Goede middag
de uitrol en samenwerking is gestart ;maar loopt over 3 jaar in termijn
waar we zeker al samen werken zijn masten in Dendermonde, Wetteren , Lede
Dan is de mast in Oppuurs dus een goede tip om op de lijst te zetten, vermits ik hier een tweede kaart van Proximus heb genomen om binnenshuis überhaupt bereikbaar te zijn.
😉
Bedankt voor de info alvast!
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |