annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nog Beter netwerk met senergie ?

Topic gestart op: 09-05-21 22h03

Antwoorden: 16 antwoorden

socrates1
Ervaren verkenner

Nog Beter netwerk met senergie ?

Las tijd geleden dat wij gingen samenwerken met een ander operator

zou ons dat nog beter netwerk brengen ?

Bestaat deze samenwerking enkel op papier of er al gestart met samen een mobiel netwerk bouwen

gaat de klant daar al iets van merken..

groetjes

Labels (1)
0 pluimen
16 ANTWOORDEN 16
Kopje27
Ervaren verkenner

@patrick2 
Volledig akkoord dat hun abonnementen te duur zijn, maar als je zoals ik in een dorp woont of bv in de diepe Ardennen, zijn ze wel de enige operator die dekking binnenshuis kan garanderen. 

Qua klantenservice zijn Orange en Proximus naar mijn ervaring gelijk, niet van de snelste en niet meteen ok. Daar staat Telenet zeker op 1. Maar bij Telenet zit je met het probleem dat je of basic of full moet gaan qua prijs.
Al is OneUp zeker interessant geworden (vermits ik Internet Boost heb), maar is hun zwakkere mobiel netwerk voor mij de reden om niet over te stappen.

Ik zal eens vragen naar de tweede femtocell, maar vrees er wat voor.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@socrates1  

Eerlijk gezegd geen idee aangezien de eind gebruiker , wij dus , er geen hinder van ondervinden. Enkel zou je het kunnen merken als je ineens goed ontvangst zou hebben op bepaalde plaatsen waar je nooit veel bereik gehad hebt. Maar dan nog is het de vraag of die samenwerking er wel is. 

Mijn tweede gsm nummer loopt via Proximus maar eerlijk gezegd merk ik er niks van. 

De uitrol van 5G zal voor de toekomst zijn want er zijn geen licenties uitgegeven aan de providers. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen