annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

OnePlus volte ondersteuning

Topic gestart op: 29-03-20 13h40

Antwoorden: 34 antwoorden

Ronny2010
Aspirant verkenner

OnePlus volte ondersteuning

  • Als trouwe orange klant hoop ik van harte dat Orange volte en vowifi op de OnePlus toestellen gaat ondersteunen. Tot nu toe is Orange de enige provider die OnePlus toestellen minder ondersteuning biedt. 
Labels (1)
34 ANTWOORDEN 34
Converted007
Ervaren verkenner


@Huberto  schreef:

Ik ken die code niet... Ze zeggen dat ze gaan dat op website zetten als VoLTE zal voor Pixels beschikbaar zijn. En meer kunnen ze niet zeggen. Maar het is mijn derde Pixel en binne die 2 jaar is er niks veranderd...


Pff, bedroevend wel. En proximus werkt volte en vowifi wel gewoon op de pixel telefoon?

Heb net je post gevonden erover: https://community.orange.be/t5/Mobiel-netwerk/VoLTE-en-VoWiFi-ondersteuning-Google-Pixel-2/td-p/1719...

0 pluimen
satsurfer
Veteraan verkenner

Huberto, ik volg je niet hoor 😅

Paar dagen terug mijn Oneplus geupdated naar Android 11😀 Wat een geweldige phone (vroeger Samsung adept, maar te duur geworden). OP geeft veel sneller updates dan Samsung. Ik zag 24/10 al voLTE/voWIFI actief op telefoon van mijn zoon (samsung)

voLTE en voWIFI nu ook voor prepaid! 

Nu ook voor  prepaid klanten!!! 👏👍 (Ik ben +6 jaar Tempo Giga, voorheen 'Internet On Mobile')

Enige minpunt. Dat Orange prepaid laat doodbloeden. Al 6 jaar geen wijzigingen 😞  Komaan 😞  Ze willen ons allen een abbo laten nemen.

Screenshot_20201102-183927.jpgScreenshot_20201102-183952.jpgScreenshot_20201031-232505.jpg

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@satsurfer 

Waar is de tijd 🙂Internet On Mobile heb ik ook gehad van in het begin , herinner me nog de dag dat er update was van dit tariefplan, van zoveel herladen en je kreeg 3.5 GB i.p.v. 2GB , heb dit ook toen zeer lang gebruikt , en ook een tijdje Tempo Giga , ik zelf zei toen, voor mij NOOIT een abbo , maar ik heb toen toch na tijdje de stap gedaan  toen naar arend ( 10GB ) en heb nooit spijt gehad van mijn beslissing om van herlaadkaart naar een abbo te gaan , en kijk nu, ik heb Go Unlimited Special Edition en het is ECHT een aanrader.

 

Groeten,

bigMODDER

Cdt24801
Wijze
Wijze

@satsurfer 

Wat zou je dan veranderd willen zien aan prépaid?

Ik heb nog een Tempo Friends. Die steekt in mijn reserve familie - foon en wordt mss twee keer per jaar gebruikt. Ik ben blij dat die formule nog blijft bestaan  en niet verandert waardoor ik bvb gedwongen ga worden om minstens elke maand te herladen of van die dingen. Nu herlaad ik éénmaal per jaar het minimale bedrag en ik blijf safe.

In mijn smartfoon zit wel een abo, dat wel.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
satsurfer
Veteraan verkenner

@Cdt24801  Als je product 6 jaar ongewijzigd blijft, dan zou ik gezien de omstandigheden graag wat extra data. (niet meer 'on topic' nu)

NU:

4 GB
4000 SMS
50 belminuten

NIEUW sinds vorig jaar: 'Onbeperkt bellen naar Tempo Giga' (tja, wie ken je met zelfde product???)

uw belwaarde omzetten in data: dan heb je 8 GB ipv 4 GB👍

Had graag bonus 5/6 GB of zo (extra belmin. of SMS niet nodig, integendeel...1000 SMS meer als genoeg)

Soit, ik klaag niet, gezien voLTE en voWIFI nu ook werkt bij prepaid. 👍
Nog nooit zo lang bij een bedrijf gezeten. 😃 (behalve mijn werk)

om een sim actief te houden als back-up gsm bestaan er betere formules.  😉

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen