Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-03-20 13h40
Antwoorden: 34 antwoorden
Ja, in de toekomst. Mss volgende eeuw... Spijtig biedt Orange ondersteuning alleen aan de 3 grootste merken: Apple, Samsung en Huawei.
Ik zit nu met vierde Google smartphone: Pixel 4a (vroeger 3a, 3 en 2) en geen mogelijkheid om Volte of Vowifi te gebruiken. Toestellen ondersteunen beide technologiën maar er is geen enkele wil van Orange om kleinere merken te supporten. Ja, ik heb sinds 2018 meer dan 50 e-mails klantendienst gestuurd met de vraag erover... Tot nu geen concrete antwoord.
Vorig week 2 prepaid simkaarten van concurrentie gekocht om te testen: Proximus en BASE - Volte direct beschikbaar op beide netwerken.
Conclusie:
Orange is helemaal niet geïnteresseerd om zijn klanten te helpen. Wat erger is, het lijkt erop dat 3 grootste merken die de duurste smartphones op de markt verkopen, worden hier gepromoot. Dit is de trieste waarheid.
Een kennis van mij heeft onlangs een Pixel 4a gekocht. Op het Orange Luxemburg netwerk werkt VoLTE perfect.
Ik moet mijn opmerkingen terugnemen, mijn informatie is niet correct. Op Orange Luxemburg werkt VoLTE niet.
Het siert u van dit hier te posten, dankuwel.
Ik heb Pixel 4a al 2 maanden en bij Orange België is VoLTE en VoWiFi niet beschikbaar. En ze weten zelf niet wanneer...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
14 | |
4 | |
2 | |
2 | |
1 |